MuscleMeat

Vlaamse politie op z'n best

Whahaha, holy shit, sommige mensen hebben echt te weinig te doen :roflol:

ongetwijfeld de pientersten van het korps :roflol:

komaan zeg, op een landelijk wegeltje waar geen kat komt

Er kan wel lollig over gedaan worden maar dergelijke wetten zijn er voor de veiligheid van iedereen.

Stel jij komt met je auto van die berg af en snelt over die fietser heen omdat je hem niet hebt kunnen zien aankomen.

:roflol:

Wat een droomjob hebben die mensen toch he...

Op een landweggetje rijd je toch waar je wilt...

Op een landweggetje rijd je toch waar je wilt...
Zolang er auto's kunnen rijden moet je als fietser uiterst rechts houden. Zoals werd uitgelegd er moet maar eens een auto snel uit de bocht komen dan kan je als fietser misschien niet meer tijdig reageren. Ik heb trouwens liever dat ze zich hiermee bezig houden dan dat ze staan te flitsen op de snelweg, waar je 10-20 te hard rijd, dat is pas zinloos.

Zolang er auto's kunnen rijden moet je als fietser uiterst rechts houden. Zoals werd uitgelegd er moet maar eens een auto snel uit de bocht komen dan kan je als fietser misschien niet meer tijdig reageren. Ik heb trouwens liever dat ze zich hiermee bezig houden dan dat ze staan te flitsen op de snelweg, waar je 10-20 te hard rijd, dat is pas zinloos.
NIet bepaald, ergens moet de grens worden getrokken en nageleefd. Het mag dan misschien niet al te veel te hard zijn maar als er een tolerantie wordt geaccepteerd waar houdt die dan op?

NIet bepaald, ergens moet de grens worden getrokken en nageleefd. Het mag dan misschien niet al te veel te hard zijn maar als er een tolerantie wordt geaccepteerd waar houdt die dan op?

Er kan wel lollig over gedaan worden maar dergelijke wetten zijn er voor de veiligheid van iedereen.

Stel jij komt met je auto van die berg af en snelt over die fietser heen omdat je hem niet hebt kunnen zien aankomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tolerantie zit hier op 127.2/uur om exact te zijn. Is toch hoog genoeg volgens mij. ???

"'k Ben gistern ip dn teevee gekomn, ejt nie ezien?"

wielertoeristen :roflol:

lol , wat een losers

jongens jongens, te erg dit.
en die ene flik daar zijn oogjes begonnen al te blinken toen hij het over zware boetes had, 250 euro. En dan daarna 371, kijk een keer daar, de pret kon bijna niet op, zijn vingers waren al aan het kriebelen om een pv te schrijven.

Daarbij dat baantje is zodanig smal dat ze u toch bijna niet kunnen passeren als je aan de kant rijdt.

man man das weer echt iets typisch voor de achterlijke flikke van ons

En waar zeg ik dat er geen grenzen moeten zijn? Ik had het over de prioriteiten onder controles, maw, je moet niet gericht gaan flitsen op de snelweg waar zelden ongelukken gebeuren als gevolg van 10-20km te hard, dat is puur geld inzamelen voor de schatkist, daar heb ik het over ;)

Flitsen op gevaarlijke plaatsen ed vind ik juist goed.

Terug
Naar boven