XXL Nutrition

Belgische Gorilla

Ik groeide heel snel en mijn broer nog sneller, maar daarna volgde een lange periode van stasis. Moet er wel bij vermelden dat we vroeger echt verkeerd trainden, veel te veel volume.
Nou ben ik altijd ook liefhebber geweest van laag volume / maximale intensiviteit, maar ik ben toch langzaam aan het veranderen naar 1 a 2 reps van falen af trainen, hoog volume en hoog frequentie maw UB/LB. Moet ook zeggen dat het me tot op heden goed bevalt of me armen nu eindelijk gigantisch worden zien we wel met de kerst eind dit jaar.

Ik ben mijn eigen experiment, maar dat antwoord kan ik je dus pas over een aantal jaar geven.
Ik zeg ook niet altijd doorgroeien, maar al na 3 jaar 0 progressie meer lijkt me ook niet voor iedereen te hoeven gelden?

En ook ik ga mijn potential nooit ontdekken, want ik heb van m'n 20e tot m'n 31e niks gedaan...
We hadden wel armen 45cm, hij een erg goede chest en ik goede benen, rug en schouders.

Nou ben ik altijd ook liefhebber geweest van laag volume / maximale intensiviteit, maar ik ben toch langzaam aan het veranderen naar 1 a 2 reps van falen af trainen, hoog volume en hoog frequentie maw UB/LB. Moet ook zeggen dat het me tot op heden goed bevalt of me armen nu eindelijk gigantisch worden zien we wel met de kerst eind dit jaar.
Met een compleet plaatje kom je misschien wel ergens met je X-frame.

Terug
Naar boven