XXL Nutrition

vleesklomp op de grond gooien!

  • Topic starter Silva
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

echt goed voor je nek zal het niet zijn...
 
Hehe, nu snap ik waarom Waterbury een minimum van 2,5 X BW Deadlift als ondergrens voor een beetje vechtsporter adviseerde in zijn hammerdown serie :D
 
Serieuze deadlift idd.:)
 
damn das nice :D
 
quinton "rampage" jackson vs ricardo arona :D
 
JA Brock:D heeft ie nou al een keer z'n eerste MMA gevecht gehad? Ja toch?

Kan er nergens video materiaal van vinden namelijk
 
omgg dat was zo bruut toppunt gewoon
 
Als je goed kijkt zie je dat ie een behoorlijk dikke kopstoot na krijgt. Overigens staat de slam van Randleman op Fedor bij mij nog steeds op 1. En die slams van Sapp op Nogueira waren ook niet verkeerd.

fedor_randleman.gif

YouTube - Minotauro Vs Sapp
 
Tering dat doet ie heel erg goed zeg :D

Tweede gevecht al onderweg??
 
Tering dat doet ie heel erg goed zeg :D

Tweede gevecht al onderweg??

Ja, ik geloof in februari ofzo dat z'n 2e gevecht komt. Dit keer geen MMA meer, maar in de UFC. Ik dacht tegen Frank Mir, voormalig UFC Heavyweight kampioen.
 
Ja, ik geloof in februari ofzo dat z'n 2e gevecht komt. Dit keer geen MMA meer, maar in de UFC. Ik dacht tegen Frank Mir, voormalig UFC Heavyweight kampioen.

uhm wat is de UFC dan?? :rolleyes:
 
Hehe, nu snap ik waarom Waterbury een minimum van 2,5 X BW Deadlift als ondergrens voor een beetje vechtsporter adviseerde in zijn hammerdown serie :D


Alle respect voor Waterbury, maar ik denk dat je het aantal toppers bij de zwaargewichten die aan zijn "minima" voldoen op 1 hand kan tellen.

Als ik me goed herriner wou hij een raw bench van 2xbw. Zie je een lebanner of schilt dat al doen? 250kg raw? Ik denk dat er maar weinig powerlifters hem dat na zou doen.

Heeft ik zie het nut niet om zo overdreven hoog in limietkracht te gaan. Het helpt natuurlijk wel wat, maar die zware extra training om zo hoog te geraken gaat altijd ten koste van iets anders, conditie of technische training. Teveel trainen om de nummertjes van je limietkracht omhoog te krijgen is alleen belangrijk als het je grote zwakke punt is.


Om op slams terug te komen, power cleans zijn daar veel nuttiger voor dan deadlifts.
Power>Strength

Zoon slam alla randleman, sapp of rampage op straat(asfalt, beton) is goed om enkele jaren in de bak door te brengen, oppassen dus.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven