AndroidHealthClinic

Vliegkosten Oranjes

lobstar

Competitive Bodybuilder
Waardering
79
Ik hoorde van de week op de radio dat onze premier aan de tweede kamer de vliegkosten van ons koningshuis van het afgelopen jaar had doorgegeven. En dat deze 250.000 waren.
Uit onderzoek bleek dat dit een leugen was en ze in totaliteit op 1.000.000 euro zaten.:eek:

Heb hiet niets meer over gehoord. Weet iemand hoe dit zit?
Anders worden we lekker genaaid door de oranjes! Net zoals met de onderhoud van het schip van de koningin! Wanneer schaffen we deze Middeleeuwse bloedzuigertraditie eens af?

Ze doen geen klap, krigen bakken met geld en hoeven niets zelf te betalen. Maar als een topmanager die heel zijn leven >70 uur pw snoeihard heeft gewerkt, flink verdient en zijn geld waard is voor een bedrijf,staat heel NL op zijn achterpoten.

Het schijnt dat Cirkel nogal een verzameling wapens heeft.. misschien kunnen jullie 2 afspreken? :D

koningshuis kostte 97 miljoen in 2007 naar 113 miljoen euro in 2008

dus die miljoen vliegkosten zal niet overdreven zijn.

Aan andere kant denk ik wel dat ze zorgen dat we op de kaart staan en via hen goede zakelijke contacten mogelijk zijn.

< --- hoe dan ook ik heb nu al meer kroontjes dan de koningin :P

hoorde laatste bij een progamma dat heel het konings huis 113.000.000 per jaar kost.

Diegene die niets doen zijn enkel Bea, haar kids en de oudere leden vh huis.
Kinderen van zussen van Bea hebben gewoon een baan, evenals hun partner.

Ben het ook wel eens met Shutter dat ze weldegelijk goede dingen doen , maar aan de andere kant ook wel dat het gewoon erg duur is om een koninklijk huis te onderhouden. In die kosten zal ook de DKDB en de beveiliging / onderhoud van het huis ook meegenomen zijn neem ik aan.

Met andere woorden ; Doordat alles duurder wordt ( inflatie ) stijgen natuurlijk ook de kosten vh Huis & familie. Das 1+1=2

De enige manier waarop je eronderuit zou kunnen komen imo , is het hele koninklijke gedoe afschaffen.

Koninghuis is natuurlijk hopeloos ouderwets en heeft geen nut meer. Maar ik zou toch niet graag in de schoenen staan van de Oranjes hoor.
"ze doen niks" ... **** it! Die mensen hebben er ook niet om gevraagd om als lid van het koninklijk huis geboren te worden. Vroeger was het misschien een voorrecht en had je een luxe leventje, maar nu is het alleen maar vervelend : papperazzi, geen privacy, niet zelf je leven kunnen bepalen.

Een functie bekleden op basis van erfelijkheid vind ik sowieso totaal niet van deze tijd:P

• Topic Starter Topic Starter
Koninghuis is natuurlijk hopeloos ouderwets en heeft geen nut meer. Maar ik zou toch niet graag in de schoenen staan van de Oranjes hoor.
"ze doen niks" ... **** it! Die mensen hebben er ook niet om gevraagd om als lid van het koninklijk huis geboren te worden. Vroeger was het misschien een voorrecht en had je een luxe leventje, maar nu is het alleen maar vervelend : papperazzi, geen privacy, niet zelf je leven kunnen bepalen.

Nee, ok dan zou ik ook jaarlijks voor een miljoen naar een vakantiebestemming (of een of ander snoepreisje) vliegen. En er dan over laten liegen.
De meeste hebben gewoon een erebaantje.

Terug
Naar boven