Fitness Seller

vloeibare clenbuterol

corvette454

Cool Novice
Elite Member
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
hoi ik kan aan vloeibare clen komen maar die is 1000mcg per ml nu weet ik niet hoeveel ik die moet zetten ik zet met een slin naaldje dus wie wat weet laat even weten

gr:D

drinken is te moeilijk?

verdomme ik dacht ook dat je die moet drinken

Ja vooral spuiten dat spul :rolleyes:

hoi ik kan aan vloeibare clenbuterol komen maar die is 1000mcg per ml nu weet ik niet hoeveel ik die moet zetten ik zet met een slin naaldje dus wie wat weet laat even weten

gr:D

Welk merk?
Als het de GG variant is zou ik niet die clen gaan injecteren!!!!!!

van gg is hij indd oral vloeibaar, dus drinken!
is t van de manage gestolen;) dan is volgens mij ook om te drinken zover ik weet. en injecteerbare zou je toch sowieso kunnen drinken.

Waarom weet je dit niet eigenlijk??

• Topic Starter Topic Starter
nou in tabs weet ik het wel heel goed alleen ik kan het niet omrekenen ik heb al op google gezocht maar kon niks vinden . over het algemeen weet ik heel goed waar ik mee bezig ben en met dit niet daarom probeer ik hier advies in te winnen en lukt dat niet dan doen we het niet .

1000mcg/ml, normaal moet je rond 80-120 mcg nemen per dag. Dit heb ik toch gedaan vorige zomer. Dus ik denk dat je met een spuit 1/6 van een ml moet optrekken of 0,125 cc. Dan dat in water vermengen voor makkelijk te drinken ofwel gewoon in de mond spuiten.

nou in tabs weet ik het wel heel goed alleen ik kan het niet omrekenen ik heb al op google gezocht maar kon niks vinden . over het algemeen weet ik heel goed waar ik mee bezig ben en met dit niet daarom probeer ik hier advies in te winnen en lukt dat niet dan doen we het niet .

in ieder geval zorgen dat je het goed hebt... want als je per ongelukt de 10voudige doseringe clenbuterol zet voel je niet meer zo lekker :D om het even zacht uit te drukken...

eff slin spuitje's halen u100 aantal eenheden op de spuit x10 is het de hoeveelheid clenbuterol in mcg

grtz

in ieder geval zorgen dat je het goed hebt... want als je per ongelukt de 10voudige doseringe clenbuterol zet voel je niet meer zo lekker :D om het even zacht uit te drukken...

eff slin spuitje's halen u100 aantal eenheden op de spuit x10 is het de hoeveelheid clenbuterol in mcg

grtz

u100 is vaak 1ml wat dus betekent dat je 10iu moet nemen voor 100mcg.

1000mcg/ml, normaal moet je rond 80-120 mcg nemen per dag. Dit heb ik toch gedaan vorige zomer. Dus ik denk dat je met een spuit 1/6 van een ml moet optrekken of 0,125 cc. Dan dat in water vermengen voor makkelijk te drinken ofwel gewoon in de mond spuiten.

wat een k*tadvies zeg!!!!
eddy heeft helemaal gelijk, moet je met slinspuitje doen. en dan 10iu=100mcg

• Topic Starter Topic Starter
dank je wel ik weet het nu en ga me erin verdiepen ik laat mijn bevindingen zeker weten.

Inderdaad. En op 80-120 mcg beginnen is HEEL ERG DOM. Clenbuterol kan je hart serieus verkloten en is veel gevaarlijker dan de meeste anabole steroiden. Het is aangetoond dat het verharding van hartspier kan veroorzaken en dat is blijvend. Bovendien is er een DBB'r die hier wel eens post met een constante harslag van 180 in het ziekenhuis beland. Hij heeft blijvende schade aan z'n hart. Dat je het maar even weet....

wat een k*tadvies zeg!!!!
eddy heeft helemaal gelijk, moet je met slinspuitje doen. en dan 10iu=100mcg

Terug
Naar boven