Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op zo'n vraag valt toch geen antwoord te geven.
En zeker niet als je vraagt naar druppels. Je hebt grote en kleine t**ten, datzelfde geldt voor druppels.
Heb je een ampul gebruik dan gewoon een spuit om te doseren. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn.
rtodeep zei:
iemand hier ervaring mee??
hoeveel heb je er gemiddeld van nodig?? in druppels ??
Als je zegt vloeibare clenbuterol, bedoel je dan ventipulmin (word gebruikt voor paarden met bronchitis en dergelijke)?
Indien je dit bedoelt dan weet je ook dat het in een pomp zit (plastieken bus met bovenaan een pomp op). Deze zijn niet duur en je komt er verschrikkelijk lang mee toe. En het werkt fantastisch.
Het grote nadeel is dat je het moeilijk kan doseren.
Ik heb het al gebruikt en ik gebruikte om te beginnen een halve pomp (pomp half induwen), dit is ongeveer een kleine koffielepel. Na een goeie week gebruikte ik s'morgens en s'middags een halve pomp. Ze hadden mij gezegd dat ik nog hoger in dosering mocht gaan maar ik heb ondervonden dat ik dan schele koppijn had. Dus ik ben niet hoger gegaan. Ik kan je echter niet zeggen wat de dosering is per (halve) pomp.