Heeft er iemand positieve ervaring/resultaten met vloeibare dianabol?
Ik wist zelf niet dat het bestond!!
Ik wist zelf niet dat het bestond!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Infinity zei:

Roy zei:Prima en in mijn geval heftig reagerend goedje (van GG). Afmeten met een slinnaaldje gaat het beste. In je mond leegspuiten en een slok water erachteraan.
ironmike86 zei:
).hardgainers zei:Ik denk dat middelen opgelost in een hoog percentage alcohol veel sneller worden opgenomen dan tabs. als je het met weining water pakt is denk een deel al opgenomen voordat het in de maag komt. Misschien is dat de reden wel dat de meeste gebruikers die ik ken die vloeibare dbol heftiger vinden als tabs. Maar is een wilde gok van me
20 mg is maar 0,2ml dus is bijna niets...

muscleboy zei:Moeilijk om te doseren vind ik persoonlijk, maar de werking is natuurlijk top![]()

Dat hoor ik vaker ja. De vloeibare schijnt net ff iets beter en sneller opgenomen te worden.hardgainers zei:Ik denk dat middelen opgelost in een hoog percentage alcohol veel sneller worden opgenomen dan tabs. als je het met weining water pakt is denk een deel al opgenomen voordat het in de maag komt. Misschien is dat de reden wel dat de meeste gebruikers die ik ken die vloeibare dbol heftiger vinden als tabs. Maar is een wilde gok van me
hardgainers zei:Ik denk dat middelen opgelost in een hoog percentage alcohol veel sneller worden opgenomen dan tabs. als je het met weining water pakt is denk een deel al opgenomen voordat het in de maag komt. Misschien is dat de reden wel dat de meeste gebruikers die ik ken die vloeibare dbol heftiger vinden als tabs. Maar is een wilde gok van me