AndroidHealthClinic

Vloeibare dianabol??

Ik heb al gelezen dat sommigen het injecteren, maar je kan het evengoed drinken.. Resultaten zullen dezelfde zijn als met gewone tabs me dunkt..

Je hebt vloeibare dboll om te drinken ( lastig om alle keren af te meten ) en vloeibare dboll om te injecteren ( alle dagen prikken, en redelijk pijnlijk);ik heb beiden gehad.

Geef mij maar de tabs...

top spul!

grt

Prima en in mijn geval heftig reagerend goedje (van GG). Afmeten met een slinnaaldje gaat het beste. In je mond leegspuiten en een slok water erachteraan.

Lijkt me nou dus drie keer nix

Maat van me heeft het ook van GG, bevalt hem super! Makkelijker als tabs vind ie ook.

ironmike86 zei:

Ik wil niet gelijk zeggen beter, maar kon de werking bijna "voelen" zo snel als dat het insloeg. Merkte het vooral in toenemende hoofpijn en vocht na de eerste dag van inname. Bijwerkingen zeggen mij vaak dat het werkt (helaas:D ).

Ik denk dat middelen opgelost in een hoog percentage alcohol veel sneller worden opgenomen dan tabs. als je het met weining water pakt is denk een deel al opgenomen voordat het in de maag komt. Misschien is dat de reden wel dat de meeste gebruikers die ik ken die vloeibare dbol heftiger vinden als tabs. Maar is een wilde gok van me

20 mg is maar 0,2ml dus is bijna niets...

hardgainers zei:
Ik denk dat middelen opgelost in een hoog percentage alcohol veel sneller worden opgenomen dan tabs. als je het met weining water pakt is denk een deel al opgenomen voordat het in de maag komt. Misschien is dat de reden wel dat de meeste gebruikers die ik ken die vloeibare dbol heftiger vinden als tabs. Maar is een wilde gok van me

Moeilijk om te doseren vind ik persoonlijk, maar de werking is natuurlijk top :lifter:

Je hebt zelfs van I.Pharmacuticals injecteerbare dianabol en dat is een depot.
Dus niet iedere dag prikken.

je had ook van die grote 25 ml vials van mrp met dboll inject, alleen zijn die haast niet meer in omloop door de uitverkoop.

Afmeten doe je heel simpel met een insulinespuitje. Daar staan de mg duidelijk op aangegeven, neem bijv een 0,5ml spuitje.

Bij ons in de omgeving wordt GG Liquid dbol regelmatig gebruikt. Mensen zijn erover te spreken.

heb een keer 25 mg ampulletjes gehad ging heeeeeeel goed erop, er is ook revorvit-b dat is dianabol met vitamine b erbij die schijnt heel heftig te zijn kan het alleen moeilijk vinden

Ik heb MRP's Dbol injectable gehad en was er zeer over te spreken. Was alleen laag gedoseerd (25mg/ml) dus elke dag....elke f*&^% dag 2ml injecteren. Nu GG liquid dbol heeft zou ik die graag es in m'n bekkie gooien, lekker gedoseerd ook :brew: :D

hardgainers zei:

Dat hoor ik vaker ja. De vloeibare schijnt net ff iets beter en sneller opgenomen te worden.

hardgainers zei:

alcohol word in tegenstelling tot andere macronutrienten al in je maag opgenomen, misschien dat dat een verklaring is?

Terug
Naar boven