Fitness Seller

Vloeken verboden in Staphorst

inVorm

Colossal Veteran
Elite Member
20 jaar lid
wappie
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
11.759
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
sinds wanneer is dat, want ik ben daar eens geweest en ik kanker nogal veel
helemaal geen last mee gehad :P

Ach G#dv3rd0mM3 zt3ll3tj3 g3l0vig3n!
Ben trouwens eens naar een kickboksgala in Staphorst geweest!
Wat een aanfluiting je word verwelkomt door ouwe Betty's in klederdracht en als een local hero dreigt te verliezen is het potjandosie schop hem in elkaar :D

jezus wat een k*tdorp is dat potverdomme ;)

zwarte kousen gemeente , stelletje gereformeerd tuig ;)

Vloeken verboden in Staphorst

Uitgegeven: 2 juni 2005 11:21

STAPHORST - In het openbaar vloeken is voortaan verboden in Staphorst. De gemeenteraad heeft met ruime meerderheid ingestemd het verbod per direct op te nemen in de Algemeen Plaatselijke Verordening, meldde de gemeente Staphorst donderdag.

De gemeenteraadsleden stemden woensdagavond met dertien tegen vier stemmen in met een voorstel van ChristenUnie en SGP. De christelijke partijen geven hiermee een signaal af tegen taalverruwing. Meer dan een signaal is het niet, omdat het opleggen van sancties op het vloeken verboden is.

Van de partijen in de Staphorster raad stemden alleen PvdA en de combinatie VVD/Gemeentebelangen tegen.

De SGP wist eerder al met succes een vloekverbod in te voeren in de Zeeuwse gemeente Reimerswaal. Het verbod in Staphorst is een aanpassing van vloekverboden die onder meer op de Veluwe tot 1986 golden. Dat jaar werden de vloekverboden en de daarbij horende sancties strijdig verklaard met het recht op vrije meningsuiting.

http://www.nu.nl/news/535136/10/Vloeken_verboden_in_Staphorst.html

't Mag niet, maar ze kunnen je er niet voor bestraffen. :)

Godverdegodver gore kanker godvergeten t*ring josti's daar wil je toch niet wonen! Ha, dat lucht op :o

MightyDuck zei:
Godverdegodver gore kanker godvergeten t*ring josti's daar wil je toch niet wonen! Ha, dat lucht op :o

Vloeken mag best, maar ik vind het strooien van het K woord een beetje ver gaan!
Volgende keer ff rekening houden met wat je zegt A.U.B !
Zo niet dan kom ik ff langs :D

Godver godver potverdomme wat een vies goor t**fus cholera dorp :D Leuk idee een ddb.com excursie : dagje schelden in staphorst :cool:

ReyMysterio zei:
Vloeken mag best, maar ik vind het strooien van het K woord een beetje ver gaan!
Volgende keer ff rekening houden met wat je zegt A.U.B !
Zo niet dan kom ik ff langs :D

Niet zeuren, ik gebruik ook 'kanker' als scheldwoord terwijl ik toch meer dan 5 mensen in m'n nabije omgeving eraan heb verloren. :)

Dat is toch zo'n dorp waar die zwarte kousengekken kinderen niet laten inenten tegen polio? tyf**lijers.

MrJ zei:
Niet zeuren, ik gebruik ook 'kanker' als scheldwoord terwijl ik toch meer dan 5 mensen in m'n nabije omgeving eraan heb verloren. :)

Ik heb een vent de vernieling in getrapt die het nodig vond na 3 waarschuwingen mij nog een keer voor het 1 en ander uit te maken!
Dus je kunt er iig rekening mee houden Brotherrrrrrrr niet iedereen is er van gedient!

ReyMysterio zei:
Ik heb een vent de vernieling in getrapt die het nodig vond na 3 waarschuwingen mij nog een keer voor het 1 en ander uit te maken!
Dus je kunt er iig rekening mee houden Brotherrrrrrrr niet iedereen is er van gedient!

Kent niemand nog het gezegde "schelden doet geen zeer"?

• Topic Starter Topic Starter
Nou idd, kanker is net zo erg als t*ring, cholera en vele andere aandoeningen waar mensen (ooit) aan dood gingen. Beetje kortzichtig om daar moeilijk over te doen.

ReyMysterio zei:

Stoer. :)

Mwah, dat zal dan hypocriet zijn tegenover de mensen die nu in Afrika/Azie met cholera, t*ring of polio lopen nietwaar?

Of mag dat dan wel, omdat je daar zelf geen directe ervaring mee hebt gehad?

MrJ zei:
Stoer. :)

Mwah, dat zal dan hypocriet zijn tegenover de mensen die nu in Afrika/Azie met cholera, t*ring of polio lopen nietwaar?

Of mag dat dan wel, omdat je daar zelf geen directe ervaring mee hebt gehad?

Beetje zinloos om die ziektes erbij te halen!
Heb je mij het ooit zien neertikken ik bedoel maar je zult mij weinig horen/zien vloeken. Dus kom aub niet aan met directe ervaring ja of de nee!
Iemand vraagt je iets meer rekening te houden hiermee! Mensen die er mee spotten zouden voor de gein eens zo'n ziekte moeten krijgen dan leren ze hoe erg het is!
Trouwens waar familieleden aan zijn overleden waren niet leuk om te zien vooral niet als kind van 13 jaar!
Ik heb het gezien van het begin tot eind ik ben zelfs aanwezig geweest toen de arts( en ) zijn mening gaf en letterlijk zijn oordeel des doods gaf!
Ik vraag niet om een weerwoord ik vraag alleen of je rekening zou willen houden met bepaalde uitlatingen!
Spotten met een ziekte kan ook discriminerend zijn en ik dacht dat discriminatie verboden was!
Dank u

Overtrokken reactie kerel. Dan moeten we dus zeggen dat verwensingen waarin ziektes voorkomen niet meer mogen.

Dat is ondoenlijk en niet wenselijk. Dat heeft geen fl**ker met discriminatie te maken maar gewoon met wat realiteitsbesef. 'Kanker' is een volledig ingeburgerd scheldwoord, ik dacht dat we de tijd dat we ons daar druk om gingen maken wel achter ons gelaten hadden.

Galvetpleuristyfuscholerateringzooi is het.

Terug
Naar boven