AndroidHealthClinic

Vloeken verboden in Staphorst

MrJ zei:
Overtrokken reactie kerel. Dan moeten we dus zeggen dat verwensingen waarin ziektes voorkomen niet meer mogen.

Dat is ondoenlijk en niet wenselijk. Dat heeft geen fl**ker met discriminatie te maken maar gewoon met wat realiteitsbesef. 'Kanker' is een volledig ingeburgerd scheldwoord, ik dacht dat we de tijd dat we ons daar druk om gingen maken wel achter ons gelaten hadden.

Het ergste is inderdaad nog dat we er aan gaan wennen...

Brutez zei:
Het ergste is inderdaad nog dat we er aan gaan wennen...

Come on, vergelijk het eens met 'teringhond', 'tyfusleier' enzo. Allebei ook nare ziektes maar alleen omdat jezelf eerder met kanker wordt geconfronteerd doen mensen er moeilijk over.

Beetje hypocriet dan. :)

MrJ zei:
Come on, vergelijk het eens met 'teringhond', 'tyfusleier' enzo. Allebei ook nare ziektes maar alleen omdat jezelf eerder met kanker wordt geconfronteerd doen mensen er moeilijk over.

Beetje hypocriet dan. :)

Wat is hypocrieter alles wat mislukt een ziekte geven of is het falen eerder een kwestie van het falen van je eigen kunnen?
In dat geval ligt het aan jezelf en zou je bij jezelf te rade moeten gaan als jij bepaalde uitspattingen verwoord!
Ik vroeg alleen of je rekening kon houden met het om onzinnige redenen verspreiden van dat soort krachttermen meer was het niet immers deze uitspraak was helemaal niet gepast!
Ik hoop dat je ooit nog een groot man word en nadenkt voordat je iets zegt ook al klinken bepaalde woorden zo onschuldig bedenk eens wat bepaalde ziektes uithalen! Als je langer moet nadenken wat zo'n ziekte allemaal doet dan het uitspreken ervan zul je nog weleens terug denken eraan!
Stel je eens voor als je geliefde het zou krijgen hoe zou je het dan vinden?

We gaan allemaal dood, alleen sommigen wat eerder dan anderen.

Nogmaals, je stelt je aan.

Sta je ook bij een voetbalwedstrijd tussen let's say Den Haag en Ajax zo tussen de supporters?!

MrJ zei:
Nogmaals, je stelt je aan.

Sta je ook bij een voetbalwedstrijd tussen let's say Den Haag en Ajax zo tussen de supporters?!

:roflol: verder kijken dan je neus lang is doe je ook niet!
Kijk eens naar mijn woonplaats dat is Assen en Assen ligt in Drenthe!
De sport waar ik de grootste hekel aan heb is voetbal de enige sporten die ik kijk zijn MotoGP,Superbike's,Formule 1, K-1 ( tot voor kort dan want door mannen als Sapp, Botha enz,enz stelt het niks meer voor )

ReyMysterio zei:
:roflol: verder kijken dan je neus lang is doe je ook niet!
Kijk eens naar mijn woonplaats dat is Assen en Assen ligt in Drenthe!
De sport waar ik de grootste hekel aan heb is voetbal de enige sporten die ik kijk zijn MotoGP,Superbike's,Formule 1, K-1 ( tot voor kort dan want door mannen als Sapp, Botha enz,enz stelt het niks meer voor )

Ik ken Ajax supporters die in Limburg zitten dus dat is een non argument. :rolleyes:

Anyway, ik ga er verder niet meer tijd instoppen. Ik vind dat je overdrijft, jij vindt dat mensen niet het 'k' woord mogen gebruiken. Einde discussie.

krijg toch allemaal de kolere.

[/d_de_munk]

vergelijk jullie communicatie eens met je eigen training!

als jullie net zo lelijk trainen zonder besef wat het inhoud, en zonder doelstelling, ben je in feite voor niks bezig? toch?;)

ik ga niet lopen schelden of tieren als iemand mijn geloof niet respecteert.
evenmin zul je mij niet ( hardop) horen schelden wanneer iemand het K-woord te pas en te onpas gebruikt, ook al heb ik mijn vader eraan verloren: ongeveer een maand geleden........:mad:

verbeter de wereld, begin bij jezelf:D

ReyMysterio zei:
Beetje zinloos om die ziektes erbij te halen!
Heb je mij het ooit zien neertikken ik bedoel maar je zult mij weinig horen/zien vloeken. Dus kom aub niet aan met directe ervaring ja of de nee!
Iemand vraagt je iets meer rekening te houden hiermee! Mensen die er mee spotten zouden voor de gein eens zo'n ziekte moeten krijgen dan leren ze hoe erg het is!
Trouwens waar familieleden aan zijn overleden waren niet leuk om te zien vooral niet als kind van 13 jaar!
Ik heb het gezien van het begin tot eind ik ben zelfs aanwezig geweest toen de arts( en ) zijn mening gaf en letterlijk zijn oordeel des doods gaf!
Jammer voor jou. Heb iets erg vergelijkbaars meegemaakt, alleen was ik ouder. Maar daarentegen heb ik wel helemaal persoonlijk de dood vast moeten stellen.

De jaren daarna was ik ook zo extreem tegen het gebruik van het woord kanker. Waarom? Omdat ik, als ik het hoorde, gelijk de associatie legde met de dood van mn moeder. En daar bleek ik dus bij lange na nog niet overheen te zijn. Dat jij je zo opwindt zegt iets over jou, niet over anderen. In plaats van je (terechte) frustratie af te reageren op anderen kan je beter eerst aan jezelf werken.

• Topic Starter Topic Starter
gheheeh, tijd voor een polletje wel/geen kanker als scheldwoord? :p btw mn opa en oma verloren aan kanker (lekker doorroken allemaal ;) ) en ben het er helemaal mee eens dat het aan jezelf ligt of je hier wel of niet mee om kan gaan.... waar hebben wet t eigenlijk over :rolleyes:

koetje zei:
hou toch ff je kankerbek :o j/K

stomme josti t*ring aids klootzakken daar :mad:

ik vloek wanneer ik wil :D

Ben benieuwd of je dat soort taal durft te zeggen als je voor mij zou staan bij deze geef ik je al 3 waarschuwingen kan ik de volgende keer gelijk uithalen!
Een misplaatste grap Koetje serieus je bent een stakker.

ReyMysterio zei:
Ben benieuwd of je dat soort taal durft te zeggen als je voor mij zou staan bij deze geef ik je al 3 waarschuwingen kan ik de volgende keer gelijk uithalen!
Een misplaatste grap Koetje serieus je bent een stakker.
Nee, Rey. JIJ bent een stakker als je mensen om dit soort dingen in elkaar slaat. JIJ bent dan degene met een probleem. Om dat af te reageren op andere mensen is juist een zwaktebod.

Houden we het wel gezellig? Potverdomme! :D

dj_phreak zei:
Nee, Rey. JIJ bent een stakker als je mensen om dit soort dingen in elkaar slaat. JIJ bent dan degene met een probleem. Om dat af te reageren op andere mensen is juist een zwaktebod.

Nou ben het niet met je eens....koetje weet dat hij er absoluut niet van gediend en dat hij het kwetsend opvat en hij toch zegt hij hou je kankerbek wie is er dan de stakker?

Wat een kankertopic!

Lijkt dat hoerige k*tkankerdorp Staphostie wel!

:cool:

Note: Mn (stief) oma is overleden aan 1 van de snelste en effectiefste vorm van kanker. Oww, en heb mn hond als 10-jarig jochie ook moeten laten inslapen omdat ie compleet verkankerd was.

Het word eens tijd dat we een keer een grote gezellige meeting organiseren..

Ik vloek ook wel vaak, maar als ze zich in Staphorst daar aan storen, mogen ze dit van me vragen vind ik.

Marc We zei:
Ik vloek ook wel vaak, maar als ze zich in Staphorst daar aan storen, mogen ze dit van me vragen vind ik.

Niet alleen in Staphorst hoor. Er zijn gelukkig nog heel wat meer mensen die zich aan grof taalgebruik storen. En terecht natuurlijk..

Terug
Naar boven