Fitness Seller

Vloeken verboden in Staphorst

MightyDuck zei:
1 - Het is sympathiek

2 - Ik bespeur een teken waarom jij zoveel sympathie voor die mensen hebt

3 - Pedofielie komt in christelijke kringen namelijk relatief veel voor, kijk maar eens naar al die vieze pastors

muhahahahaa :roflol:

na 7 pagina's jullie gekanker aan te hebben moeten horen,

heb ik inderdaad wel zin gekregen om daar is eff flink te gaan schelden= heel hard lekker kanker schreeuwen dus

bij deze mijn nuttige bijdrage aan dit onderwerp!

Staphorst is dat wanneer je dat bord gezien hebt einde bewoonde wereld"?"
Ergens naast herejezuschristusveen? ???
Dichtplakken met kranten :D

Leviathan zei:
En jij komt dus uit Staphorsterdam?

Nee, het gaat om een principe. Als een gemeenschap zich aan een willekeurig iets ergert, mag zij zich vragen aan degene die daar gast zijn, zich aan te passen. Of het nu gaat om vloeken of om iets heel anders. Je zou ook een voorbeeld kunnen verzinnen waarbij Nederlanders zich ergeren aan bepaalde 'nieuwe binnen komers', en waarbij je het zeer vanzelfsprekend zou vinden dat men zich aanpast. En in principe gaat het dus om hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Respect geld voor iedereen.
Iedereen heeft zijn eigen manier van uiten.
Ook dat is een vorm van respecteren.

Marc We zei:
Nee, het gaat om een principe. Als een gemeenschap zich aan een willekeurig iets ergert, mag zij zich vragen aan degene die daar gast zijn, zich aan te passen. Of het nu gaat om vloeken of om iets heel anders. Je zou ook een voorbeeld kunnen verzinnen waarbij Nederlanders zich ergeren aan bepaalde 'nieuwe binnen komers', en waarbij je het zeer vanzelfsprekend zou vinden dat men zich aanpast. En in principe gaat het dus om hetzelfde.

Ik vindt ook dat ze dat in hun eigen gemeenschapje mogen bepalen wat wel en niet toelaatbaar is. Laat niet weg dat ik er gelukkig een heel andere mening op na hou!

Die ons-kent-ons kerkgemeenschappen mogen van mij allemaal de boom in.

• Topic Starter Topic Starter
Ja minimaal de boom in idd, incest gemeentes :D

Ze lijken allemaal wel verdacht veel op elkaar?
Whatever,one big happy family :D

BramHoogkamer zei:
Ze lijken allemaal wel verdacht veel op elkaar?
Whatever,one big happy family :D

Ik heb tussen zulke mensen gewerkt. Er zat er niet een tussen die NIET achterbaks was. Mensen die achterbaks zijn schuiven ook eerder dingen die ze voor de buitenwereld verborgen willen houden onder de tafel.

En nu niet aankomen met 'ja maar dan heb je geen totaalbeeld omdat je met enkele mensen te maken hebt gehad'.

Nee, ruim 80% van die gasten/vrouwen kwamen uit een kerkgemeenschap.

Leviathan zei:
Ik vindt ook dat ze dat in hun eigen gemeenschapje mogen bepalen wat wel en niet toelaatbaar is. Laat niet weg dat ik er gelukkig een heel andere mening op na hou!

Ja ik ben het daar geheel mee eens ik vind ze dus ook niet sympathiek, maar ja, als hun dat willen mogen ze het vragen.

Is die teringthread nou nog bezig?

Leviathan zei:
Ik heb tussen zulke mensen gewerkt. Er zat er niet een tussen die NIET achterbaks was. Mensen die achterbaks zijn schuiven ook eerder dingen die ze voor de buitenwereld verborgen willen houden onder de tafel.

En nu niet aankomen met 'ja maar dan heb je geen totaalbeeld omdat je met enkele mensen te maken hebt gehad'.

Nee, ruim 80% van die gasten/vrouwen kwamen uit een kerkgemeenschap.

Voor de grap zou je eens moeten horen hoe ze de bijbel voor zichzelf uitleggen.
Ik heb er ook een tijdje tussengezeten,toenmalig vriendin bleek volledig zwartekouserig te zijn geworden.
Mij ging het toendertijd niet zo goed en kreeg allerlei adviezen over hoe wel of niet te leven.
Tot ik me ging verdiepen in de mensen die de adviezen gaven.
Hypocriet is het woord idd niet eens,echt achterbaks.
Het was snel over,ik had een eigen kijk op het geloof en dat wordt absoluut niet gewaardeerd.

Kan op dit thread geen slot geflikkerd worden?

Terug
Naar boven