MuscleMeat

Vloeken verboden in Staphorst

Marc We zei:
Ik vloek ook wel vaak, maar als ze zich in Staphorst daar aan storen, mogen ze dit van me vragen vind ik.

Het is doorgaans schijnheilig volk dat zich mateloos aan blasfemie stoort.
Ondertussen als de gordijnen savonds dichtgaan wordt dochterlief nog een stevig in de kont gen##kt door papa terwijl moeke dr vasthoudt.

Dit is ff bij wijze van uiteraard, maar dat soort mensen zijn vaak zelf zieker in de kop dan menig bekende crimineel.

Leviathan zei:
Het is doorgaans schijnheilig volk dat zich mateloos aan blasfemie stoort.
Ondertussen als de gordijnen savonds dichtgaan wordt dochterlief nog een stevig in de kont gen##kt door papa terwijl moeke dr vasthoudt.

Dit is ff bij wijze van uiteraard, maar dat soort mensen zijn vaak zelf zieker in de kop dan menig bekende crimineel.

Dat is natuurlijk onzin maar dat weet je zelf ook wel..

Brutez zei:
Dat is natuurlijk onzin maar dat weet je zelf ook wel..

Ik ben bloedserieus man.

Nee, is lichtelijk overtrokken. Maar mijn ervaring met mensen die elke Zondag voor in de kerk zitten is wel dat ze achterbaks zijn.

Heb het in mn eigen familie meegemaakt, waar ik overigens geen contact mee wil. En heb het met collega's meegemaakt.

Heb verder ooit een vriendinnetje gehad die uit een gereformeerd dorp komt, en die werdt door papalief geregeld afgerammeld dat ze met blauwe plekken bij me kwam. Er gebeurt dus vaak heel wat meer bij dat soort mensen thuis als ze ooit naar buiten brengen.

Daar waar men in 'volksbuurten' de vuile was nog wel eens over de straat gooit, wordt in dat soort dorpen alles onder de tafel geschoven.

Leviathan zei:
Heb verder ooit een vriendinnetje gehad die uit een gereformeerd dorp komt, en die werdt door papalief geregeld afgerammeld dat ze met blauwe plekken bij me kwam.

Moet er wel ff bij vermelden dat ze dan van mij ook nog n paar batsen op dr oog kreeg. Ik hou gewoon niet van dat geklaag, zeker niet als ik op dat moment gepijpt wordt. :cool:

Leviathan zei:
Moet er wel ff bij vermelden dat ze dan van mij ook nog n paar batsen op dr oog kreeg. Ik hou gewoon niet van dat geklaag, zeker niet als ik op dat moment gepijpt wordt. :cool:

qoute jij jezelf even :roflol:

Leviathan zei:

Nog ff en hij zit op de eerste rij in de kerk.. :D

Gekke Gijs zei:
Nou ben het niet met je eens....koetje weet dat hij er absoluut niet van gediend en dat hij het kwetsend opvat en hij toch zegt hij hou je kankerbek wie is er dan de stakker?
Ja, ik geef toe dat dat nergens voor nodig was. Maar als ik op straat loop, keihard mn teen stoot en de hele wijk bij elkaar loop te kankeren, verdien ik het dan om op mn bek geslagen te worden door ReyMysterio? Alleen omdat hij een zware ervaring gehad heeft met kanker? Leuk is het niet, maar... join the ****ing club!

Als je iemand slaat omdat hij je loopt uit te schelden, dat kan ik begrijpen. Maar zijn verhaaltje ging erover dat hij iemand in elkaar sloeg die het in eerste instantie niet tegen hem had*. DAT is wel extreem triest. Dat hij nog onverwerkte problemen heeft, daar hoeven anderen niet voor geslagen te worden.

*zo las ik het iig.

Heb ook een opa en oma er aan kwijt geraakt, maar goed...zon beetje iedereen heeft daar wel bekenden/familie aan kwijt geraakt.
En ik denk dat veel van deze mensen ook gewoon zelf met kanker kankeren hoor.
Ik doe er zelf ook aan mee, als je erover nadenkt kan het eigenlijk niet, maar goed 9 van de 10 keer als mensen dat woord gebruiken denken ze er niet eens over na dus waarom zou je daar druk om maken. En iemand doorvoor op z'n muil rammen: wat schiet je daarmee op ??? :rolleyes:

Kanker toch op stelletje egotrippende, narcistische homo's!

:o :D

Wie wilt er hier een bats op zijn oog?

pfff ik had hier laatst nog een discussie over met mn ouders. mn pa scheld veel en hard maar hij vind t niet leuk als mensen t woord kanker gebruiken omdat zn ma dr is aan overleden. maar hij zegt wel potverdomme terwijl me ma (redelijk) cristelijk is! ben je dan niet hypocriet.

kanker zeggen is tegenwoordig niet meer iemand een ziekte toewensen, maar een algemeen scheldwoord. als ik zeg "die kanker kanker kanker metro is te laat" (wel met rotterdams accent natuurlijk :D) dan wens ik die metro toch geen kanker toe!

"ja maar als jouw ouders aan kanker zouden overlijden zou je t ook niet leuk vinden" BULLSHIT ik zou nog steeds kanker zeggen, sterker nog ik ken een paar mensen met kanker en die gebruiken zelf ook allemaal kanker als scheldwoord

Leviathan zei:
Het is doorgaans schijnheilig volk dat zich mateloos aan blasfemie stoort..

Dus jij vindt ze niet simpathiek.. Ja en? Als ze er last van hebben kunnen ze dit in hun eigen gemeenschap eisen, geheel los wat jij van ze vindt.

pat21 zei:
Wie wilt er hier een bats op zijn oog?

Niemand, geef em maar aan Gordon. :thumbup:

gordon.jpg

Bah. Wat een vreselijke engegezwellenziektelijder is het toch. :o

Marc We zei:
Dus jij vindt ze niet simpathiek.. Ja en? Als ze er last van hebben kunnen ze dit in hun eigen gemeenschap eisen, geheel los wat jij van ze vindt.

1 - Het is sympathiek

2 - Ik bespeur een teken waarom jij zoveel sympathie voor die mensen hebt

3 - Pedofielie komt in christelijke kringen namelijk relatief veel voor, kijk maar eens naar al die vieze pastors

MightyDuck zei:
1 - Het is sympathiek

2 - Ik bespeur een teken waarom jij zoveel sympathie voor die mensen hebt

3 - Pedofielie komt in christelijke kringen namelijk relatief veel voor, kijk maar eens naar al die vieze pastors

Hehe :D

ReyMysterio zei:
Ben benieuwd of je dat soort taal durft te zeggen als je voor mij zou staan bij deze geef ik je al 3 waarschuwingen kan ik de volgende keer gelijk uithalen!
Een misplaatste grap Koetje serieus je bent een stakker.

welk gedeelte van J/K begrijp je niet :kiss:

maar laten we het fukkin gezellig houden het is hier zo teringleuk :thumbs:

koetje zei:
welk gedeelte van J/K begrijp je niet :kiss:

maar laten we het fukkin gezellig houden het is hier zo teringleuk :thumbs:

Hij snapt j/k wel. Hij vindt hem alleen misplaatst!

Maar laten we nu potverdomme-de-Klootviolen-cholera kappen met de discussie en het over dat inteelt-dorp Staphorst hebben. :cool:

Laatst bewerkt:
Marc We zei:

En jij komt dus uit Staphorsterdam?

Terug
Naar boven