AndroidHealthClinic

Vocht problemen

Vocht heeft indd puur met je voeding te maken
nu als je op 1g test per week ga kan het er ook van komen:roflol:

Test,tren,maste (e) Gaat lekker maar ik zou er dan Test p mee laten lopen de 3eerste weken als kickstart, test (e) mast (e) laat je dan langer lopen dan je tren met wat Hcg bij op 2x250iu;)

Wat een antwoorden weer allemaal, voeding carbs zoutloos, allemaal bs.

Als je last van vocht heb, is je aromatisatie gewoon te hoog. Conversie naar oestrogeen verschilt van persoon naar persoon. Een laag dosis AI doe wonderen. Zeker geen SERM nemen maar een blokker,zoek in de dosis, 0,25 mg per 2-3 dagen. Dht doet weinig, gewoon blokken die handel.

Wat een antwoorden weer allemaal, voeding carbs zoutloos, allemaal bs.

Als je last van vocht heb, is je aromatisatie gewoon te hoog. Conversie naar oestrogeen verschilt van persoon naar persoon. Een laag dosis AI doe wonderen. Zeker geen SERM nemen maar een blokker,zoek in de dosis, 0,25 mg per 2-3 dagen. Dht doet weinig, gewoon blokken die handel.

IK ga volledig mee met wat je zegt betreffende ai,ik gebruik er altijd een maar dat je van een een hoge carbinname geen vocht vasthoud bs noemen is ook bs mtje.

• Topic Starter Topic Starter
En wat bedoel je met AI?

Dus oestrogeen is de oorzaak als ik het goed begrijp.
Neem aan dat AI een oestrogeen blokker is oid?

Edit:

ben effe aan het googlen geslagen, en heb ik het goed dat AI Arimidex is?

Laatst bewerkt:
En wat bedoel je met AI?

Dus oestrogeen is de oorzaak als ik het goed begrijp.
Neem aan dat AI een oestrogeen blokker is oid?

Edit:

ben effe aan het googlen geslagen, en heb ik het goed dat AI Arimidex is?

Ja arimidex of aromasin

word wel wat ja. Tren en deca worden altijd aangeraden om 2 weken korter te nemen omdat het herstel bevorderd deze drukken namelijk heel zwaar op de axis.
maar wat je aangeeft is een hele leuke kuur in ieder geval en gegarandeerd droge massa. Maar die maat van je had al aardig wat kuurtjes in de benen zitten toch? misschiien kan je dan 1 of 2 middelen wat hoger doseren voor meer resultaat maar is geen must. Als je voor 250mg test gaat kan je ook in de eerste week ff het dubbele zetten als frontload dan zit je meteen in week 2 op hoge waarden. En ik neem aan dat hij dan 2x in de week gaat zetten?
kan j

IK ga volledig mee met wat je zegt betreffende ai,ik gebruik er altijd een maar dat je van een een hoge carbinname geen vocht vasthoud bs noemen is ook bs mtje.

Gast zoiets is leuk voor je voorbereiding van een wedstrijd. Maar laten we nu geen bs gaan verkopen in een normale kuur, waar aromatisatie de basis is van vochtopslag. In een kuur moet je eten, jullie draaien dingen om. 1 gram carb,houd 7-9 gr water vadt. Maar betekend niet dat je er als barbapapa bij loopt. In dit geval is het een aromatisatie probleem, geen voedings probleem.

Terug
Naar boven