Roosa
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 35%
Ik wil graag afvallen door spieren te kweken. Ik wil dat graag doen met behulp van de video's van Jillian Michaels (20 minuten HIT). Ik heb al af en toe een sessie gedaan. Dit zorgt voor intense spierpijn (vooral na 2 dagen). Daarom heb ik voor de opbouw van spieren Eiwit Slank van Body & Fit gekocht. Wat adviseren jullie mij verder gedurende dag te eten? Ik zit zelf te denken aan:
- 's Ochtends sporten 20 minuten Jillian Michaels (heb gewichten van 2 kg en 5 kg, eerst maar 2, 5 krijg ik niet zo vaak de lucht in ;-) )
- Eiwitshake met melk (sorry, met water is dat uhhgggg zoet! Moet er bijna van overgeven zo erg...)
T: (sinaas)appel
L: salade met pijnboompitten
D: groente met kipfilet of ander vlees
T: bakje Griekse yoghurt (Lidl)
Zal dit schema afdoende zijn voor én afvallen én spieropbouw? Graag jullie expertise!
Bij voorbaat dank!
- 's Ochtends sporten 20 minuten Jillian Michaels (heb gewichten van 2 kg en 5 kg, eerst maar 2, 5 krijg ik niet zo vaak de lucht in ;-) )
- Eiwitshake met melk (sorry, met water is dat uhhgggg zoet! Moet er bijna van overgeven zo erg...)
L: salade met pijnboompitten
D: groente met kipfilet of ander vlees
T: bakje Griekse yoghurt (Lidl)
Zal dit schema afdoende zijn voor én afvallen én spieropbouw? Graag jullie expertise!
Bij voorbaat dank!
Laatst bewerkt:

. Misschien dat daarom ik iets was afgevallen, maar mijn vetpercentage echt flink gestegen in 4 maanden... Ik voelde me ook 'vetter', maar mijn weegschaal gaf het niet aan. De vetmeter dus wel. Dus ik ga meer eten en vooral extra eiwitten tegen spierafbraak. Lijkt jullie dat beter? En - en (afvallen en spieren kweken) kan dus niet lees ik. Jammer
.
Maarja vind het niet ideaal want in die tijd had je al veel meer geld kunne verdienen. Zelf weten