beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Ik zelf ben van plan om over 2jr ongeveer een kuurtje te pakken. Zelf zat ik er aan te denken om test e te doen en dan 500mg. Nou lees ik dat voeding in je kuur belangrijker dan ooit is (logisch natuurlijk voeding is sowieso al belangrijk). Want Voeding is het enige wat meer anabool is dan anabolen.
Mijn stats zijn:
183cm
81kg
vp: %?
Ik zit nu in mijn bulk en eet 3700 kcal per dag. Graag zou ik willen weten of ik met dit voedingsschema ook een kuurt zou kunnen pakken over 2jr?
Houd er rekening mee dat dit schema zonder avond eten is.
De reden waarom ik dit nu al vraag..? ik wil alles over aas weten voordat ik aan mijn eerste kuur ga beginnen. Ik ben al weken bezig met het inlezen en heb er ook aardig wat verstand van opgebouwd. Maar meer is altijd beter
Mijn stats zijn:
183cm
81kg
vp: %?
Ik zit nu in mijn bulk en eet 3700 kcal per dag. Graag zou ik willen weten of ik met dit voedingsschema ook een kuurt zou kunnen pakken over 2jr?
Houd er rekening mee dat dit schema zonder avond eten is.
De reden waarom ik dit nu al vraag..? ik wil alles over aas weten voordat ik aan mijn eerste kuur ga beginnen. Ik ben al weken bezig met het inlezen en heb er ook aardig wat verstand van opgebouwd. Maar meer is altijd beter

wanneer ik een kuur ga pakken zal alles zo schoon mogelijk zijn en zal ik ook opnieuw mijn schema uploaden.