AndroidHealthClinic

Voeding / Massa

Jeffre

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
90kg
Hallo Bodybuilders! :D
Ik sport nu ongeveer 14 maanden. Ik ben 1.96 lang, toen ik begon woog ik 73 kilo. Inmiddels zit ik op zo'n 87 kilo en merk ik dat het wat moeizamer gaat dan in het begin qua aankomen in massa (vrij logisch denk ik). Ik merk dat het vooral aan me voeding lag. Op de sportschool vertelde iemand dat ik minstens 2x me gewicht aan eiwit moest nemen. In mijn geval dus 174 gram per dag. Ik zat daar vaak onder, en daarom ben ik wat meer op mijn Eiwit gaan letten. Alleen met mijn koolhydraten zit ik volgensmij te laag? Mijn doel is spiermassa aanzetten! Wat is jullie mening van mijn voedingschema? :D

11.00 - 4 Boterhammen + 500 gram magere kwark
13.00 - 6 Boterhammen
15.00 - 2 Boterhammen
16.00 - 2 Boterhammen + 500 gram magere Kwark
17.30 - Avondeten (aardappels, rijst, pasta, vlees, groente, en een toetje)
19.00 - Training
20.30 - Zuivel of Proteine-reep (kan verschillen, meestal gewoon iets met eiwit).
22.00 - 4 tot 6 boterhammen
23.00 - 500 gram magere kwark

*Kwark bevat 5*9= 45 gram eiwit totaal
*Broodbeleg is vaak Kalkoenfilet en Hüttenkäse. Soms Pindakaas en Ham.
*1 Pakje kalkoenfilet = 20 gram totaal
*Hüttenkäse = 25 gram totaal.

Overige:
*Gebruik Aminopillen
*Gebruik Vitamine C pillen (Beter is Multivitaminen toch?)

Totale Eiwit = 3*45=135+20=155+25=180 gram per dag.
Totale Koolhydraten = ?

:D

Zet het anders even in het .xls bestand dat hier op 't forum rondzwerft, even de zoekfunctie gebruiken.

Daar kun je automatisch alles invullen, worden de macro's voor je berekend, ideaal.

Verder op 't eerste gezicht;
- (te) veel boterhammen
- weinig variatie
- weinig tot geen vetten
- weinig tot geen groente
- weinig tot geen fruit

Even snel wat in een schema'tje gezet, uitgegaan van 20 stuk brood en 3bak kwark.. en een redelijke portie warm eten.
Schema is kcal 2562/e 247/k 344/v 17
Hoeveel beleg doe je per brood? en wat voor beleg?

voeding.JPG

20 stukken brood, komop an...

• Topic Starter Topic Starter
Meestal pak ik 1 boterham, daar leg ik 2 plakjes kalkoenfilet op, op de kalkoenfilet doe ik dan een bodem Hüttenkäse, en daar doe ik weer een boterham op. Soort Sandwich.
Zoiezo krijg ik elke dag dus als beleg 1 pakje kalkoenfilet + 1 bak Hüttenkäse binnen.

Terug
Naar boven