MuscleMeat

voeding op school

fitnesser69

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
73kg
Vetpercentage
22%
Dag iedereen,
ik ben een jongen van 16 jaar en wil graag vanaf september mijn voeding wat aanpassen, nu eet ik gewoon wat de pot schaft :-) maar zoals tussendoortjes op school , in de speeltijden enzo, wat kan ik meenemen, en vooral 's middags, wat kan ik meenemen als een goede maaltijd want kan echter niks opwarmen hé ofzo.
alvast bedankt :)

Wat dacht je van brood?

bolletje/boterham/cracker met kipfilet. Handjevol noten in een zakje, waarschijnlijk krijg je dan wel gekke blikken, maar fok it.
Je kan ook to the extreme gaan en een koeltas meenemen naar school met daarin zo'n koelblok en tada, je hebt je eigen koelkast voor op school, tas gaat in je kluis en je neemt elke dag je koelblok mee en weer terug naar huis om 'm in de vriezer te gooien. Kan je mooi kwark in gooien of iets dergelijks, misschien een salade, zodat ie mooi vers blijft. Misschien zelfs een eiwitshake, ;D.

Rijst met kip en groente smaakt koud ook gewoon lekker hoor! Afgelopen maanden nam ik gewoon een bakje met rijst, kip en groente mee naar stage en heb het koud opgegeten!

dag iedereen,
ik ben een jongen van 16 jaar en wil graag vanaf september mijn voeding wat aanpassen, nu eet ik gewoon wat de pot schaft :-) maar zoals tussendoortjes op school , in de speeltijden enzo, wat kan ik meenemen, en vooral 's middags, wat kan ik meenemen als een goede maaltijd want kan echter niks opwarmen hé ofzo.
Alvast bedankt :)

:d:d

bakje nasi met kip en groenten, prima te doen!

y

Laatst bewerkt:
Speeltijden zijn om te spelen niet om te eten.

y

Laatst bewerkt:
y

Laatst bewerkt:
speeltijd = pauze :trollface:

y

Laatst bewerkt:
in vlaanderen noemen we dit idd speeltijd, ook al zit je int 5e of 6e middelbaar ;)

Dat jullie op de middelbare school nog steeds in de zandbak spelen wisten we al.

:trollface: Belgen?

Inderdaad, neem gewoon brood met eiwitrijk beleg mee en zorg dat je thuis aan de rest van je eiwitten komt.

Ik snap die adviezen af en toe echt niet.. een koeltas mee naar school voor kwark en shakes? Sneu..

Wat dacht je van brood zuigt en is slecht voor je? Dan is een koeltas naar school met iets van groenten en kip helemaal geen slecht idee. Blijf jij maar lekker brood vreten jochie.

Wat dacht je van brood zuigt en is slecht voor je? Dan is een koeltas naar school met iets van groenten en kip helemaal geen slecht idee. Blijf jij maar lekker brood vreten jochie.

Dat is ook wel een beetje erg overdreven hoor. Als je brood mee wilt nemen, neem dan roggebrood mee. Rijst en kip is beter uiteraard.

Terug
Naar boven