Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat dacht je van brood zuigt en is slecht voor je? Dan is een koeltas naar school met iets van groenten en kip helemaal geen slecht idee. Blijf jij maar lekker brood vreten jochie.
Ik at vroeger gewoon kipfilet. 150 gram in schelletjes iedere voormiddagpauze.

Hoelang doe je al aan bodybuilden dan? Jij zal wel een beest zijn![]()
. Zo rond de periode dat ik DBB ontdekte
.Ik eet gewoon rijst met kip op school ik zie t probleem niet tbh. Als je bang bent dat ze je raar aankijken neem je boterhammen met kipfilet mee en accepteer je dat je beta bent. ze zijn het bij mij al gewend en ik krijg er geen opermkingen meer over.
onbewerkt voedsel (zilvervliesrijst & kipfilet) > bewerkt voedsel (brood & kipham)Waarom zouden boterhammen met kipfilet beta zijn en rijst met kip niet?
.ik neem vaker een banaan mee, en sowieso brood, of ik eet helemaal niks en drink gewoon veel water
---------- post toegevoegd tue 9 aug 2011 om 00:03 ----------
of een stuk komkommer ofzo
dat jullie op de middelbare school nog steeds in de zandbak spelen wisten we al.
Belgen?
Pancakes ftw!
Ik maak ze als volgt:
100g havermout
90g eiwit (2 stuks)
150ml halfvolle melk
Mengen en bakken in een licht ingevette koekenpan.
Want extra protein? Doe er whey bij.
Ik snap die adviezen af en toe echt niet.. een koeltas mee naar school voor kwark en shakes? Sneu..
Dat is ook wel een beetje erg overdreven hoor. Als je brood mee wilt nemen, neem dan roggebrood mee. Rijst en kip is beter uiteraard.
. Jammer dat ik er niet tijdens mijn schoolperiode op kwam anders was ik nou een stukkie vetter geweest.Idd, toen ik nog naar school ging in middelbaar onderwijs zeiden wij nog steeds speeltijdenin vlaanderen noemen we dit idd speeltijd, ook al zit je int 5e of 6e middelbaar![]()

Zie mijn foto's: