Fitness Seller

voeding op school

inderdaad, kies voor rijst en kip, een grote bak tonijnsalade en voor een derde pauze wat boterhammen.

gewoon in de 1e en de 2e pauze ieder 8 sneetjes met kalkoenfilet, of pindakaas, of tonijnsalade. iets in die richting, lekker wat eiwitjes in het beleg.

Wat dacht je van brood zuigt en is slecht voor je? Dan is een koeltas naar school met iets van groenten en kip helemaal geen slecht idee. Blijf jij maar lekker brood vreten jochie.

Onzin. Volkorenbrood zit vol vezels en nutrienten (meer dan rijst bijvoorbeeld), en volkoren granen zijn een van de weinige voedingsmiddelen met een bewezen beschermende werking tegen kanker. Individuele voedingsmiddelen beoordelen heeft bovendien weinig zin, het totaal aan kcal, macro's en nutrienten bepaalt progressie.

Vergeet niet je koelelementen in te vriezen voor je koeltasje met rijst en kip morgen, dit "jochie" is even een lekkere sandwich maken!

Wat een ziek gedoe. Brood is goed hoor, laat je niet op de kast jagen. Lekker veel boterhammen mee, wel volkoren natuurlijk!

Ik at vroeger gewoon kipfilet :p. 150 gram in schelletjes iedere voormiddagpauze.

Ik at gewoon brood en een boterhamzakje met ongezoute pinda's, elke dag hetzelfde ritueel. Werd al gauw peanuthead genoemd.

Ownee dat is een ander verhaal :o

Ik eet gewoon rijst met kip op school ik zie t probleem niet tbh. Als je bang bent dat ze je raar aankijken neem je boterhammen met kipfilet mee en accepteer je dat je beta bent. ze zijn het bij mij al gewend en ik krijg er geen opermkingen meer over.

Hoelang doe je al aan bodybuilden dan? Jij zal wel een beest zijn :eek:

Lol, valt nog goed mee, ben er nu 20 en ben aan mijn 17 jaar begonnen. Laatste jaar van het middelbaar kipfilet zitten eten in de pauzes :p. Zo rond de periode dat ik DBB ontdekte :o.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 11:18 ----------

Ik eet gewoon rijst met kip op school ik zie t probleem niet tbh. Als je bang bent dat ze je raar aankijken neem je boterhammen met kipfilet mee en accepteer je dat je beta bent. ze zijn het bij mij al gewend en ik krijg er geen opermkingen meer over.

Waarom zouden boterhammen met kipfilet beta zijn en rijst met kip niet?

Shakes zijn ook makkelijk. Melk+havermout+whey

Ik neem vaker een banaan mee, en sowieso brood, of ik eet helemaal niks en drink gewoon veel water

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 00:03 ----------

of een stuk komkommer ofzo

Pancakes ftw!
Ik maak ze als volgt:
100g havermout
90g eiwit (2 stuks)
150ml halfvolle melk
Mengen en bakken in een licht ingevette koekenpan.
Want extra protein? Doe er whey bij.

Ik neem een pakje van 100G kipfilet van 70 cent mee om los op te eten ( aldi )

En brood met kipfilet.

Noten etc kunnen ook goed mee in een zakje.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 23:37 ----------

Pancakes ftw!
Ik maak ze als volgt:
100g havermout
90g eiwit (2 stuks)
150ml halfvolle melk
Mengen en bakken in een licht ingevette koekenpan.
Want extra protein? Doe er whey bij.

Is dat écht lekker?

Ik snap die adviezen af en toe echt niet.. een koeltas mee naar school voor kwark en shakes? Sneu..

Dat is ook wel een beetje erg overdreven hoor. Als je brood mee wilt nemen, neem dan roggebrood mee. Rijst en kip is beter uiteraard.

Haters gonna hate, koeltas is alpha :cool:. Jammer dat ik er niet tijdens mijn schoolperiode op kwam anders was ik nou een stukkie vetter geweest.

Terug
Naar boven