Fitness Seller

Voeding & Ploegendienst

sanderix

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
75kg
Goedemorgen, mijn naam is Sem, 18 jaar, en ik ben hier nieuw op het forum. Ik loop ploegendienst, dit houd in dat ik onregelmatige werktijden heb. Dit houdt in dat ik werk van: 06:00-14:00, 14:00-22:00 of 22:00-06:00. Dit houd dus in dat ik me niet aan een vast eetpatroon kan houden.

Zijn er hier mensen die ook ploegendienst lopen, wat is jullie ervaring hiermee?

Alle tips zijn welkom, thanks!

(Ik heb vaste werktijden) wat ik denk dat je het beste kan doen is sweekends gewoon je eten klaar maken voor de hele week. Zodat je het snel op kan warmen en naar binnen kan schuiven.:o

Gewoon hetzelfde als je altijd doet maar dan op latere tijden

ik heb meestal ook diensten in precies dezelfde tijden die je verteld en kan het bij mij per dag anders zijn, zorg gewoon dat ik me macro's binnen heb en eet soms later of vroeger als op andere dagen, ideaal is het niet maar verder totaal geen probleem. Enkel bij nachtdienst vind ik het moeilijk te eten omdat ik dan vaak slaap.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks!

Eet gewoon wanneer je kan. Als je aan het eind van de dag maar je kcals, eiwitten, koolhydraten en vetten binnen krijgt is het prima.

hou gewoon weightgainer bij de hand voor momenten dat ik niet zoveel zin heb om te eten. Voor de rest heb ik gewoon een hoop "vaste" maaltijden waarvan ik dan gewoon het tijdstip opschuif afhankelijk van hoelaat ik moet beginnen werken.

Heey man ik loop ook continu diensten.
Als ik de nacht heb eet ik gewoon als altijd en de "extra" uren die je wakker bent begin ik me schema weer opnieuw. Dus met een nacht dienst (eigenlijk alleen de eerste omdat je dan het langst wakker bent) eet ik 2/3 maaltijden extra.
Zo doe ik het al twee jaar en gaat prima.
Heb alleen wel moeite in de bulk grotere maaltijden weg te harken, die gaan tegen heug en meug, maarja.

Hoop dat je er wat aan hebt;-)

Terug
Naar boven