XXL Nutrition

Voeding/Slaap en Groei

• Topic Starter Topic Starter
lol neem ik al (al 8 jaar)

Doktertje dan maar doen?

Maybe.. Maar tis toch niet zo dat je ALLEEN maar groeit in de slaap.. Als je zit of ligt in bed dan rusten spieren toch ook..

even een bump!

De vraag nog een keer:

Als je een zware training hebt gehad, en vervolgens slaap je slecht die nacht, is dan alles voor nix geweest?

Maybe.. Maar tis toch niet zo dat je ALLEEN maar groeit in de slaap.. Als je zit of ligt in bed dan rusten spieren toch ook..

Ja dat denk ik ook wel, 't zal toch niet zo zijn dat je dan ineens niet meer groeit als je een keer niet goed hebt geslapen.

Of heb ik het nu ook fout?

Het lijkt mij dat alles optimaal gaat als je eten top is, je rust top en je training top is.

Wanneer je niet genoeg rust heb zal je groei niet optimaal zijn maar het zal niet voor niets zijn geweest die dag.

Hmm okay! Naya, het iszowiezo niet bevordelijk, daar gaat het om!

gewoon even rukken op de dames van lekkerlive, dan slaap je als een roosje

*Edit: Zie nu pas dat dit draadje een tweede pagina heeft en een half jaar oud is, maar toch!

Leg mij nu eens uit waarom jullie citaten van internet voor absolute waarheid aannemen?

- KNIP KNIP - Goed aluminiumhoedjes-betoog over de oorlog in Irak en hoe groeiende teennagels worden veroorzaakt door aspartaam - KNIP KNIP -

Hear hear!

Volgens compleet subjectieve sites als aspartaam.nl en aspartaam.com is ieder wetenschappelijk onderzoek naar aspartaam in opdracht van zoetstof-fabrikanten geweest en hebben zij de échte wijsheid in pacht aan de hand van drogredenen en non argumenten. Het is dus veel verstandiger om zelf een mening te vormen aan de hand van wetenschappelijke studies en eventueel de gegronde kantnoten van critici.

Zelf neem ik Natrena Chef (saccharine en cyclamaat) in mijn kwark voor het slapen gaan en heb helemaal nergens last van 's nachts. Gewoon even een andere zoetstof dan aspartaam gebruiken en kijken of dat uitmaakt.

Je eigen lichaam weet het uiteindelijk altijd het beste...

ik gooi gewoon suiker door mijn magere kwark, anders is het niet te vreten

Terug
Naar boven