XXL Nutrition

Voeding tijdens Kuur

Carpenoctum

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
58kg
Vetpercentage
8%
Beste allen,
Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand mij er een beetje mee kan helpen.
De afgelopen 7 jaar heb ik qua sport een beetje stilgestaan ivm met eigen zaak en werk etc. Sinds een ruime tijd heb ik het weerk goed opgepakt.
Ik heb bij de sportschool een personal coach ingehuurd en deze heeft een voedingsschema en workout schama inelkaar gezet voor mij. Door het niet veel sporten ( goed eten en drinken ) zat ik op een Body fat % van 21,4 ( wat uiteraard erg hoog is ) :( ( Dit is ook echt handmatig gemeten dmv vetmetertang etc. Na een intensieve schema te hebben gevolgd , ben ik in 5 maanden van 21,4 gezakt naar 8,3 % Body fat :).

Nu de dingen erg lekker gaan en ik laag in mijn vetgehalte zit, zit ik er over na te denken om een kuurtje te gaan doen:
Turinabol met Test. Over de suplementen weet ik al voldoende. Echter gaat mijn vraag meer over eetpatroon gedurende zo een dergelijke kuur.

Mijn coach wil mij er niet mee helpen omdat hij " anti " kuren is, vandaar dat ik ook met mijn vragen niet bij hem terecht kan.

Momenteel ziet mijn eetschema er zo uit:
( door mijn late werktijden, sta ik dus ook later op )

11.30 : 40 gram All Bran Plus met 250 ml Magere Melk
200 ml versgeperste sinaasappel
13.30 : 1 stuk fruit ( Banaan of Appel of Peer )
200 ml. Optimel Drink
15.30 : 2 X brood ( of wasa Sport + Crackers ) met mager beleg
( kipfilet/10+ Kaas / appelpeerstroop )
250 ml. Optimel Drink
18.00 : 100 g. ( vis/kip of biefstuk ) , 150 Zilvervliesrijst/Volkoren Pasta
150 g. groenten
21.00 : 1 X Brood met mager beleg
200 ml. Optimel
23.00 : 1 X fruit gemend met 200 ml. magere yoghurt/magere 0% Kwark
of 1 glas eiwitshake

Koffie/thee& water onbeperkt(zonder suiker )
Sapjes met mate ( ivm Kcal )
Light frisdrank ipv gewone
minimaal alcohol ( in mijn geval geen )
Mager beleg: Kipfilet,Rosbief, ham(zonder vetrandjes) , 10+ of 20 + Kaas , slankie smeerkaas 20+ appel/perenstroop , banaan

Voor bakken en koken Pamspray

Door dit schema zit ik per dag op zo een 1200-1300 Kcal

Mijn vrag is, nu ik mijn kuur wil gaan doen, zal ik dan meer moeten eten? Zo ja , hoeveel meer? Die lage vetgehalte is wel erg mooi en ziet er erg strak uit, maar ik neem aan dat als ik massa wil gaan bouwen ik toch wel (iets)? meer moet gaan eten.

Even wat over mijzelf:

1.69 meter
58 Kg
8,3 % BF

Training 4 X per week ( splitschema )

Dag 1 : Borst , Rug , Biceps en onderarmen
Dag 2 : Benen, Kuiten, Schouders en triceps
Dag 3 : Borst, Rug , Biceps, onderarmen
Dag 4 : Benen, Kuiten, Schouders en Triceps

Buik pak ik alle vier de dagen mee.

Graag zie ik jullie reacties tegemoet en hoop dat iemand mij ermee zou kunnen helpen qua hoeveelheden die ik meer zou moeten gaan eten.

Wat je nu eet is niet eens genoeg om op een rust dag de dag normaal door te komen. Je hebt alleen al meer kcal nodig om normaal te ademen enzo op een dag. Ook al doe je verder helemaal niks.

Ik zou sowieso je kcal verdubbelen om mee te beginnen. Zodat je lichaam eerst kan wennen aan de hoeveelheid voeding die je dan binnen krijgt. Vervolgens dit opbouwen naar +3000 kcal pd. Eerst een half jaar goed gaan trainen en eten. En als je dat allemaal op orde heb is gaan kijken of je uberhaubt nog wel een kuur wilt.

Als je nu gaat kuren wordt je smeker wel zwaarder, maar dit zal zeker door het meerdere voedsel, vet en vocht zijn. Als je na je kuur weer terug zakt met je voeding raak je alles weer kwijt en heb je je lichaam voor niks een opdonder gegeven.

Het is mijn advies, maar ga hier op t forum eerst kijken in de sectie voeding en niet in de aas sectie.

Succes

Niet om lullig te doen, maar ik denk dat mijn moeder meer eet dan jou en die is kleiner en wil afvallen.
Ga snel jezelf inlezen in de voeding sectie!!!

Voeding is k*t gewoon

met jou stats 1.69 en 58kg kan je naturel nog heel wat bereiken voordat je met aas gaat beginnen.
laat een goed eetschema&trainingsschema opstellen en je zal zien dat je nu nog heel wat kilo's kan pakken. want met 1200kcal zal je niets kunnen beginnen voor spiermassa te kweken, eerder richting 3000kcal opbouwen.

Haha 1200 kcal man dat is mijn ontbijt!
En ik sta op 7-8 %

Ga meer eten man veel meer en drop light frisdranken.
Gewoon water minimum 3l per dag.

Misschien ben je net als ik snelle verbranding, ik begon met fitnessen op 172 en 53 kg nu 90 kg en 8%
Het voordeel is dat je kan eten wat je wilt je komt weinig vet aan maar veel spieren want je spieren nemen alles op.

Laatst bewerkt:
Wat is je doel wil je bber worden of ga je voor beachboy 2012??

Wat woog je op 21%? vind dat je heel snel die 13% ben kwijt geraakt!!!
Denk dat je ook behoorlijk wat spiermassa kwijt bent geraakt...
Nu zou ik naturel gaan bulken!!!
Langzaam je kcal opvoeren tot je op het punt komt dat je zwaarder word...maar niet te veel zodat je n minimum aan vet aan zet...
Als ik jou was zou ik dus idd je advies zoeken in de voedings sectie!!!
Zet dat kuren nog maar ff uit je hoofd!!!
En WTF doet optimel in je voedingschema???

sick :eek: ooit die film seven gezien ? :D

Everybody wants to be a bodybuilder, nobody wants to eat like one.

:d:d

hahaha iedereen vond (net als ik) een heel mooi verhaal totdat hy zn stats en kcals vernoemde.. @TS waarom wil je nu kuren? ga 2 jaar trainen icm goeie voedin(2500+kcals) en daarna pas denken aan kuren..je traint immers pas weer 5 maanden waarom dan al denke aan kuren terwyl er nog zoveel naturel te behalem valt..

en @mack IK WEL gewoon beste voedsel ooit

lolz just lol.
Protein is niet nodig zeker he vriend? Alles wat je nodig hebt voor een bruut fysiek is Kellogs en fruit?

Voeding is k*t! Andere coach zoeken! En kuren met 58 kg... ben je niet helemaal lekker?

mag je tegenwoordig ook al niet meer dingen zeggen?
meteen een rode kaart...

:gay:

58kilo... Nou je kan nog veel bereiken zonder kuur ik ben nu ook naturel 1,69 77kg 12% dus gwn flink eten!

Terug
Naar boven