Fitness Seller

Voeding tijdens kuur

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Ik wil ergens in Mrt/Apr een test-kuurtje gaan doen, en ben nu bezig met info inwinnen.
Nu loop ik bij voeding al vast, aangezien er nergens info staat in de AAS-sticky's over hoeveel
je moet eten, macro's, verhoudingen etc. Mijn eten nu is prima, alleen zou ik bij god niet weten hoeveel
ik zou moeten eten in een kuur. Iemand hier dit een link kan geven van eventuele formules (neem aan
dat er aparte formules zijn voor een persoon die on is)?

Bvd!

Ja k neem ook niet meer de moeite nu.. Jezus Christus zeg;p

• Topic Starter Topic Starter
Sorry wat? Mis ik iets? Volgensmij staat er hier niks in de sticky's over voeding?

Ken jij de super geheime AAS voeding formule niet?!

• Like
Waarderingen: mat
Zucht..

Ik vroeg me af of er richtlijnen waren maar blijkbaar niet, dan zal ik maar gewoon gaan gokken he :rolleyes:

5000 calorieeen is een mooi getal dus dan doen we dat maar.

Dat is dus totaal niet logisch.
Er hoeven geen dramatische veranderingen in je voeding te komen bij gebruik aan AAS. Ik zou je eiwit iets hoger zetten als normaal omdat AAS eiwitsynthese bevordert. Als je een onderhoud van 3000 hebt en je gaat nu opeens 5000 eten omdat je aan de AAS gaat word je net zo goed moddervet.

500 boven onderhoud of 500 onder onderhoud.

Ikzelf zit 300 boven onderhoud, werkt prima. op 5k kcals ga je waarschijnlijk moddervet worden..

Dank voor de antwoorden. Ik dacht dat je aan de AAS veel meer moest eten, aangezien je sneller massa aanzet en daar dus de voeding voor nodig hebt.

Dank voor de antwoorden. Ik dacht dat je aan de AAS veel meer moest eten, aangezien je sneller massa aanzet en daar dus de voeding voor nodig hebt.

Vaak lees ik dat er rond de 500kcal boven/onder onderhoud wordt gegeten. Je moet natuurlijk wel in de loop van de kuur meer gaan eten omdat je gewicht ook flink omhoog gaat.

Vaak lees ik dat er rond de 500kcal boven/onder onderhoud wordt gegeten. Je moet natuurlijk wel in de loop van de kuur meer gaan eten omdat je gewicht ook flink omhoog gaat.

En hoe zijn jou eigen ervaringen m.b.t. het aanzetten van vet? Oh wacht je bent 19..

eet dan gewoon meer. het is geen rocketscience..

Zelf 300 boven o derhoud gegeten, 9kg in 10 weken vp zelfde

Hallo.

Ik wil ergens in Mrt/Apr een test-kuurtje gaan doen, en ben nu bezig met info inwinnen.
Nu loop ik bij voeding al vast, aangezien er nergens info staat in de AAS-sticky's over hoeveel
je moet eten, macro's, verhoudingen etc. Mijn eten nu is prima, alleen zou ik bij god niet weten hoeveel
ik zou moeten eten in een kuur.
Iemand hier dit een link kan geven van eventuele formules (neem aan
dat er aparte formules zijn voor een persoon die on is)?

Bvd!

Als je bij voeding al vastloopt omdat je geen of niet genoeg kennis hebt over macros/verhoudingen geloof ik er ook niks van dat je eten nu prima is.

En hoe zijn jou eigen ervaringen m.b.t. het aanzetten van vet? Oh wacht je bent 19..

Geen ervaring. Ben idd 19 en heb nog niet gekuurd. Maar ik vind het interessant om te lezen over AAS zodat ik in de toekomst (lees 21+) genoeg informatie en kennis heb om verstandig te kunnen kuren. Is toch niks mis mee? ;)

Terug
Naar boven