XXL Nutrition

Voeding tijdens kuur

Geen ervaring. Ben idd 19 en heb nog niet gekuurd. Maar ik vind het interessant om te lezen over AAS zodat ik in de toekomst (lees 21+) genoeg informatie en kennis heb om verstandig te kunnen kuren. Is toch niks mis mee? ;)

Vind het alleen frappant dat je iemand advies geeft terwijl je zelf absoluut geen ervaring hebt met de dingen waar je over praat... verder niks brah.

Vind het alleen frappant dat je iemand advies geeft terwijl je zelf absoluut geen ervaring hebt met de dingen waar je over praat... verder niks brah.

Dat begrijp ik. Uit de verhalen en logje's die ik heb gelezen blijkt dat 500kcal normaal is en dat er goed massa mee wordt gewonnen. En dat bijv. 1000+kcal boven onderhoud je gewoon vet maakt.

Wou gewoon mijn lees ervaring met de TS delen in de hoop dat hij er wat aan heeft...

hij zou niet de laatse zijn die meer kennis over AAS heeft zonder het zelf te hebben aangeraakt, tov iemand die al wel wat gesnoept heeft. ;)

hij zou niet de laatse zijn die meer kennis over AAS heeft zonder het zelf te hebben aangeraakt, tov iemand die al wel wat gesnoept heeft. ;)

Maar zeker in AAS is praktijk imo nuttiger dan theorie. Als je dan toch advies geeft terwijl je nog nooit gebruikt hebt geef dat dan aan, stuk eerlijker.

Terug
Naar boven