MuscleMeat

Voedings-Schema (Bulk)

Questionair

Cool Novice
Waardering
0
Hey allemaal;

Ik ben een tijd zwaar ziek geweest en wil nu na 2 maanden hervatten op vlak van Krachttraining & Voeding.
Ik zou graag als het kan het één en ander constructief antwoord hierop met als doel een goed Schema op te stellen dat met een 3-Daags Trainingsschema overeen zou komen.

Ik zou naast mijn schema ook zeker per dag 1,5 Liter water innemen.
En mijn Avondmaal ( rond 19u ) staat er niet in geregistreerd aangezien dit vaak varieërd van elkaar.
Ik zou rond de 2800+ Kcal. Moeten komen om te Bulken (volgens de berekeningen die ik met hulp heb kunnen verwezenlijken).

Alvast Bedankt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

geen commentaar

Yoghurt (100g) vervangen door kwark (250 tot 500gram), dan weet je zeker dat je goed in kcal zit + extra eiwitten :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, zal ik doen.
Dus in het algemeen is het schema voor de rest wel 'degelijk' ?

ik vind het wel een beetje weinig maaltijden beste is elke 3 uur eten, en ik zie geen goede vetten

In de ochtend en middag neem je alleen 'fruitsap'. Vind je dit zelf ook niet een beetje weinig?

Ja, deels wel, ik drink natuurlijk ook wel water, maar eten gaat moeilijk op die momenten omdat ik dan eigenlijk niet toegestaan ben om te eten ( ik heb school -.- )...

Dus ik zal het opzich zo wel moeten doen dan, ik kan eventueel wel een snack nemen, maar welk zou je dan aanraden?

Alvast bedankt voor de reactie.

Ja, deels wel, ik drink natuurlijk ook wel water, maar eten gaat moeilijk op die momenten omdat ik dan eigenlijk niet toegestaan ben om te eten ( ik heb school -.- )...

Dus ik zal het opzich zo wel moeten doen dan, ik kan eventueel wel een snack nemen, maar welk zou je dan aanraden?

als je van te voren nou een paar broodjes tonijn en pindakaas smeert ken je dat wel ff snel naar binnen werknen tog?

nja eigelijk wel. merci!

Zoals gezegd is inderdaad gewoon wat boterhammen met pindakaas en neem dan desnoods een halve liter melk mee! Zo achterover te gooien! ;)

Hehe, Zal'k zeker doen dan! :D

Bedankt voor de rest!

Terug
Naar boven