butch1975
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoi iedereen,
Dit is mijn eerste post op dit forum.Ben er al weken op aan het rondkijken en leer er veel van.
Het volgende, een goede twee jaar geleden was het erg slecht gesteld met mijn persoonelijke conditie.woog ruim 105 kilo(vet)te veel drugsgebruik enz..
Op den duur had ik het helemaal gehad.en ben gezond gaan leven.geen drugs meer.de auto eruit en dagelijks 30 kilometer in totaal naar mijn werk gefietst.
Vooral de voeding vind ik erg intressant.Afgevallen door koolhydraten te beperken veel groentes meer eiwitten en op den duur weer normale hoeveelheden complexe koolhydraten toegevoegd(yam,bulgur,zilvervliesrijst).
Ik voel me dus een totaal ander mens nu.
3 maanden terug een nieuwe baan vlak bij mijn huis.dus het fietsen is voorbij(nu loop ik 2 minuten).
En nu ben ik weer begonnen met krachttraining(in het verleden ook enige ervaring mee gehad).
En het bevalt me zeer goed.
Ga nu zeker 3 keer in de week waarin ik zeker 1,5 tot 2 uur per keer train.
Begin met 15 minuten fietsen.dan 1,5 uur of langer kracht trainig.
en dan nog 15 minuten crosstrainig.
Mijn voeding heb ik ook aangepast.eiwitten krijg ik genoeg binnen zo`n 200 tot 250 gram per dag(dit haal ik mede uit shakes whey voor het trainen en ontbijt en casein voor de nacht).
En koolhydraten ben ik toch waarschijnelijk iets te voorzichtig mee een 250 gram op niet trainigsdagen en 300 tot 400 op trainingsdagen.
Verder neem ik nog creatine gewoon van de tuinen(dagelijks)
En als pre workout horsepower creatine(tintelt lekker).
En neem ook dagelijks tribex(ben nou eenmaal de 30 gepasseerd)
een maand terug begonnen met alle gegevens bij te houden(een medisan weegschaal)ben begonnen met:
1.92 m
82,7 kg
14% vet
61% vocht
46% spiermassa
4,4 kg botgewicht
1844 kcal behoefte(dit is wat het lichaam verbruikt als je de hele dag niets zou doen)
een maand later, me goed aan het dieet te houden en het trainen gaat ook steeds beter .
de volgende resultaten
1.92m
83,7 kg
14,5% vet
60,6% vocht
45,8% spier
4,5 bot gewicht
1867 kcal behoeft.
Moet misschien toch mijn koolhydraten inname omhoog?
want het vreemdste vind ik toch, dat ik met trainen toch wel iestje zwaarder train dan een maand terug.maar je ziet wel enige reductie in de spiermassa.
Ik weet natuurlijk ook dat ik niet binnen een jaar geweldige reslultaten moet verwachten.Het trainen op zich vind ik ook erg leuk om te doen.
Ik hoop dat ik niet te langdradig ben geweest.
en vast bedankt voor eventuele reacties.
Ga ik nu weer naar de sportschool[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is mijn eerste post op dit forum.Ben er al weken op aan het rondkijken en leer er veel van.
Het volgende, een goede twee jaar geleden was het erg slecht gesteld met mijn persoonelijke conditie.woog ruim 105 kilo(vet)te veel drugsgebruik enz..
Op den duur had ik het helemaal gehad.en ben gezond gaan leven.geen drugs meer.de auto eruit en dagelijks 30 kilometer in totaal naar mijn werk gefietst.
Vooral de voeding vind ik erg intressant.Afgevallen door koolhydraten te beperken veel groentes meer eiwitten en op den duur weer normale hoeveelheden complexe koolhydraten toegevoegd(yam,bulgur,zilvervliesrijst).
Ik voel me dus een totaal ander mens nu.
3 maanden terug een nieuwe baan vlak bij mijn huis.dus het fietsen is voorbij(nu loop ik 2 minuten).
En nu ben ik weer begonnen met krachttraining(in het verleden ook enige ervaring mee gehad).
En het bevalt me zeer goed.
Ga nu zeker 3 keer in de week waarin ik zeker 1,5 tot 2 uur per keer train.
Begin met 15 minuten fietsen.dan 1,5 uur of langer kracht trainig.
en dan nog 15 minuten crosstrainig.
Mijn voeding heb ik ook aangepast.eiwitten krijg ik genoeg binnen zo`n 200 tot 250 gram per dag(dit haal ik mede uit shakes whey voor het trainen en ontbijt en casein voor de nacht).
En koolhydraten ben ik toch waarschijnelijk iets te voorzichtig mee een 250 gram op niet trainigsdagen en 300 tot 400 op trainingsdagen.
Verder neem ik nog creatine gewoon van de tuinen(dagelijks)
En als pre workout horsepower creatine(tintelt lekker).
En neem ook dagelijks tribex(ben nou eenmaal de 30 gepasseerd)
een maand terug begonnen met alle gegevens bij te houden(een medisan weegschaal)ben begonnen met:
1.92 m
82,7 kg
14% vet
61% vocht
46% spiermassa
4,4 kg botgewicht
1844 kcal behoefte(dit is wat het lichaam verbruikt als je de hele dag niets zou doen)
een maand later, me goed aan het dieet te houden en het trainen gaat ook steeds beter .
de volgende resultaten
1.92m
83,7 kg
14,5% vet
60,6% vocht
45,8% spier
4,5 bot gewicht
1867 kcal behoeft.
Moet misschien toch mijn koolhydraten inname omhoog?
want het vreemdste vind ik toch, dat ik met trainen toch wel iestje zwaarder train dan een maand terug.maar je ziet wel enige reductie in de spiermassa.
Ik weet natuurlijk ook dat ik niet binnen een jaar geweldige reslultaten moet verwachten.Het trainen op zich vind ik ook erg leuk om te doen.
Ik hoop dat ik niet te langdradig ben geweest.
en vast bedankt voor eventuele reacties.
Ga ik nu weer naar de sportschool[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.