MuscleMeat

Voedingsadvies gevraagd

Vlt

Novice
Waardering
0
Goedemiddag allen,

Ik lees dit forum al een tijdje maar nog nooit gepost. Deze traditie heb ik bij deze verbroken en maar een accountje geregistreerd. Ik weet dat er veel te lezen is hier en hoop dat jullie positief kunnen mee denken!

Links en rechts hoor ik verhalen bij onze sportschool dat je dit en dat moet doen dus ik denk dat ik het hier maar aan de professionals overlaat. Ik vindt dat ik niet genoeg progressie maak in de tijd dat ik nu bezig ben(8 maanden).

Momenteel weeg ik 89kg, 1,88 met een vet% van 15%. Ik train 5x weeks 1,5 uur (15m cardio voor, 1 uur intensief krachttraining, 15m cardio na).

Sinds 2 weken geleden heb ik besloten om de groei zo veel mogelijk aan te sporen en gewoon zo veel mogelijk (gezond) te eten.
Voedingsschema ziet er ong. zo uit;

07:00 - Volle kom brinta met melk, glas sinasappelsap, glas melk
09:00 - 4x volkoren roggenbrood met pindakaas/kipfile/ruderrookvlees
11:00 - 2 of 3 hardgekookte eieren met een stuk fruit(kiwi/persik)
13:00 - 6x volkoren boterhammen met kipfile/runderrookvlees en appelstroop
15:00 - 2x volkoren boterhammen en een sultana met een stuk fruit (kiwi/persik)
17:30 - Avondeten: volkoren rijst/aardappels met kip/vis/(mager) gehakt/ veel groenten <- meestal 2 volle borden vol. (nooit saus of andere transvetten etc).
19:00 300g (magere) kwark met musli
20:30 - training
22:00 - einde training
22:15 - herstel shake (1 liter melk)
22:45 - handje noten, meestal walnoten.

Met als schema:
Dag 1: Borst + biceps
Dag 2: Rug + Buik
Dag 3: Schouders + triceps
Dag 4: Benen
Herhalingen: 10, 8, 6 (tot het maximale eruit is). Soms als ik energie over heb probeer ik nog eens een pompsetje of stripset.

Alle vermeend belangrijke oefeningen zitten erin verwerkt zoals deadlift, benchpress, squat, military press etc...

Nu wil ik weten (al is dat waarschijnlijk heel moeilijk om te beoordelen) of ik zo een beetje op de goede weg zit. Vooral het voedingsschema is een belangrijk steekpunt voor me. Ik eet me nu gewoon helemaal kapot en er kan na het avondeten niets meer in.. verstandigste voor mij is dan ook gewoon om gestrekt op de bank te blijven liggen.

Ik zal kijken of ik een deser dagen een foto kan maken.

Dus, tips zijn zeer welkom!

Laatst bewerkt:
Misschien even alles uit gaan rekenen en dan weer posten?
Dan is het makkelijker te beoordelen, je eet al wel de goede dingen iig.

Terug
Naar boven