Fitness Seller

voedingschema check is het wat

wilfredvd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
hallo ben met van als bezig en zit beke met voeding te vogelen
nu wel iets in elkaar gezet wat me redelijk goed lijkt maar toch maar even plaatsen
ga eerst voor en stabiel voeding en dan wil ik wat hoger gaan om meer massa temaken

de behoefte is ongeveer als ik kijk naar werk en trainen
train nu 3 keer in de week deel cardio en kracht kom op ongeveer 1 half uur trainen uit
ben nu weer 6 weken bezig na blessures toch maar weer op gepakt
hoor graag hoe en wat en als is low budget omdat we op de centen moeten letten helaas
dus doe zo veel mogelijk met dingen die we al gebriuken in het dagelijks leven
en hier en daar soms wat aan passen zo dat er soms variatie in zet met eten
groeten wilfred

Bijlagen

Tip 1: uit je de volgorde waarin je het opschrijft doe je eerst cardio en dan krachttraining; wissel dat om.
En ik zie je vetten niet terug in je schema? Daarnaast mag je een stuk hoger in eiwitten gaan zitten als je 80 kilo weegt. 2,5 gram eiwit x 80 = 200 gram.

• Topic Starter Topic Starter
Tip 1: uit je de volgorde waarin je het opschrijft doe je eerst cardio en dan krachttraining; wissel dat om.
En ik zie je vetten niet terug in je schema? Daarnaast mag je een stuk hoger in eiwitten gaan zitten als je 80 kilo weegt. 2,5 gram eiwit x 80 = 200 gram.
he dankje voor de reactie de vetten in het schema staan helemaal rechts en me persentace via weegschaal sportschool is 12procent weet niet of je doe bedoelde en inderdaad zal me iewitten wat omhoog brengen met kwark exstra en is zo wie zo op trainings dagen dat ik voor de training banaan neem en daar na en chake met banaan zal is kijken nog wat dat doet met het eiwitten en zo en berekenen
maar veder begrijp ik dat schema wel aardig goed is groeten wilfred en fijne dag nog

---------- Toegevoegd om 06:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:20 ----------

he dankje voor de reactie de vetten in het schema staan helemaal rechts en me persentace via weegschaal sportschool is 12procent weet niet of je doe bedoelde en inderdaad zal me iewitten wat omhoog brengen met kwark exstra en is zo wie zo op trainings dagen dat ik voor de training banaan neem en daar na en chake met banaan zal is kijken nog wat dat doet met het eiwitten en zo en berekenen
maar veder begrijp ik dat schema wel aardig goed is groeten wilfred en fijne dag nog
Oww ja en wat de cardio en kracht is het eerst 10 min crostrainer om warm te worden dan de kracht training en naar af loop nog loop band snel wandelen 20 min of langer maar over algemeen 20 min dus

Dat warm worden kun je niet als cardio rekenen, want warm worden doe je rustig. Ik zou na je KT 45 min cardio inbouwen. Aangezien je tijdens je KT al je energiebronnen hebt lopen uitputten, schakel je tijdens de cardio sneller over op vetverbranding en dat is wat je wilt. Verander je PWO wel even wanneer je dit gaat doen. Na je training whey met water en pas na een uur weer eten voor het maximale effect qua vetverbranding.

Voedingsschema beginner

Wil het fitnessen gaan oppakken.

Wat vinden jullie van dit voedingsschema?

8.00 4 gebakken eieren (bakken in kokosolie), halve liter melk, kop koffie
11.00 twee bruine boterhammen kipfilet, banaan
13.30 twee bruine boterhammen kipfilet, twee bruine boterhammen pindakaas
16.00 twee bruine boterhammen kipfilet, banaan
20.00 avondeten
22.00 500gr kwark met wat bosbessen

Zou dan drie keer per week tussen 16.00 en 20.00 gaan trainen.

Moet eerst nog maar zien of ik het volhoud voordat ik me er heel erg in ga verdiepen. Voor de eerste maand is dit prima toch?

@wilfredvd: Heb jij ooit een opleiding afgerond? Ik snap er werkelijk geen zak van zoals je typt.

hallo ik woorden typ graag halve zinnen maar ook fitness graag paar keer oefeningen per week welke moet ik doen groeten wilfred

• Topic Starter Topic Starter
wat en zielig gedoe hier zeg he ben er ook weer mee vertroken hier ga ik me tijd niet eens meer verdoen jammer dat mensen geen begrip hebben als mensen en handicap hebben en toch wat willen doen erg zielig en ja heb me opleiding wel afgerond maar niet achter en pc en ja ik ben dislecties en ook nog is wat meer mankementen maar ja dat zien jullie gelijk achter de pc als je de text leest gaat jullie goed lossers met jullie zielige reacties bye by exit

we mogen toch wel grapjes maken over de manier waarop je schrijft. Groei eens een stukje huid man. Probeer nou eens concreet te vragen wat je wilt weten.

Terug
Naar boven