MuscleMeat

voedingschema help me

Thomassss

Novice
Waardering
0
wie zou mij kunnen helpen voor het maken van een goed voedingsschemaik train nu 4 a 5 keer per week

ik ben 1.98 en weeg 105 kilo me spieren zijn nog niet zo goed zichtbaar door het vet wat der nog voor zit dat zou ik graag willen hebben let ook sinds kort pas op wat ik eet (had ik al veel eerder moeten doen maarja niks aan te doen meer ) de crosstrainer haat ik eigenlijk maar ga wel elke training der een kwartiertje der op maar moet gewoon mijn voeding veranderen zou iemand mij willen helpen met opstellen van een goed trainings schema

alvast bedankt

Als je af wil vallen zal je zeker op je voeding moeten gaan letten en zorgen voor voldoende cardio... probeer eerst eens de zoekfunctie en kijk of je eruit komt we kunnen je wel alles vertellen maar als je zelf zoekt leer je meer.

succes

• Topic Starter Topic Starter
nou zie wel zelfde lengte en zelfde gewicht als jouw hahaha jah weet dat ik cardio meot doen maar vind het niet leuk om te doen haha ik zal eens uitvogelen om een voedingsprogramma te maken kijken of ik der uit kom

Juist kijk eerst eens goed om je heen lukt het niet dan kan je altijd nog vragen!!

succes

eerst met een voorstel komen, dan kunnen we je pas gericht helpen...

nu eet ik dit

5:30 1boterham kaas

9:30 3boterhammen kipfilet

12:30 4boterhammen kipfilet en 1 cup a soup

17:30 groente met 2 aardappelen en een stukje vlees

voor het slapen gaan 250 gram kwark

ik heb berekend dat ik 2514 kcal verbruik als ik de hele dag op me luie reet zou zitten nou dat doe ik niet loop de hele dag rondjes door de fabriek heen en train 4 a 5 keer per week

Laatst bewerkt:
ik ben 2 meter en dat is wat ik eet maar ik moet ook eerst afvallen maar wil ook telijkertijd spieren kweken die moet en niet verslappen

Ik heb er niet veel verstand van, maar me broertje van 12 eet nog meer, denk dat dit juist een goed schema is om af te vallen maar dus niet om je spieren te behouden of te groeien.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/ lees dit maar is door zou ik zeggen.

ok ok nou ik eet dit op een hele dag ben 2 meter lang maar dit is dus geen goed schema om af tge vallen want val nog geen kilo af en wil graag me spieren laten groeien dus help me please

Spieren hebben eten nodig om te groeien. Om af te vallen moet je meer verbranden dan dat je binnenkrijgt. Spiermassa kweken en afvallen gaat niet echt samen. Wel helpt het als je je voeding aanpast. Ikzelf ben 1,80, 70 kilo maar eet misschien 3x zoveel als jou. Dik word ik er niet van, als je maar weet wat je eet.

Eet gewoon veel producten met veel eiwitten, koolhydraten en goede vetten. Ikzelf eet bijvoorbeeld veel kip, kalkoen, biefstuk, kwark, zilvervliesrijst, kwark, yoghurt, bruinbrood, brintapap, groete en fruit. Echt dik zal je hier niet van worden, maar je krijgt zo wel alle dingen binnen die je spieren laten groeien!

Probeer het eens beter te verdelen over een dag. 5 uur tussen 2 maaltijden kan echt niet, 3 uur tops, en dan weer vreten.

en wat zou ik daar tussendoor moeten eten dan nog meer kwark ????

Brood, muesli, haring, tonijnsalade (zelfgemaakt uiteraard zonder mayonaise e.d.), beetje eten van vorige avond (als het geen patat is ofzo :P), nootjes, havermout, banaan.
Zoiets ?

bambix ;).....Protein bars,,

Kijk es op wat sites voor sups,, ,als je enkt dat je het niet red met je eigen voeding,,,,

Succes,,,,,,

Terug
Naar boven