MuscleMeat

Voedingschema i.c.m. aas

wasbord

Cool Novice
Waardering
21
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Hierbij voedingsschema die ik wil gaan gebruiken i.c.m. kuur bold en test. Mij status is nu 101 kg met lengte 1.78m met vetpercentage a 12 - 15%.

Nu wil ik de puntjes op de i zetten zodat ik goed kan gaan knallen i.c.m. deze trainingsschema http://www.fitsociety.nl/bodybuilding/fst-7

Ik graag wat jullie er van vinden.

Bijlagen

1 ei = 236 kcal ??
Zijn wel reusachtige eieren...

Wat is je onderhoud?

• Topic Starter Topic Starter
Ha ha. Is een struiksvogel ei. :) nee, moet 95 zijn. Pas ik aan natuurlijk. Onderhoud zit ik nu op 4500 a 5000.

uit nieuwsgierigheid..... ben je dat zelf op je avatar?

groeien zul je er wel op

niet bang erg veel vet aan te zetten?

onnodig veel kcal.

onderhoud + 500.

Nu ga je een fatty worden, trust me. Ook ooit eens die fout gemaakt. Zelfs op 1200 tren werd ik fat as f**k.

onderhoud + 500.

Nu ga je een fatty worden, trust me. Ook ooit eens die fout gemaakt. Zelfs op 1200 tren werd ik fat as f**k.
Oke. Das dan ongeveer 5500. Klinkt wel beter om te doen. Je moet het ook allemaal weg eten. Als jij spreek uit ervaring neem ik dat aan. Ik zal eens aanpassen en posten. 1200 tren wel veel zeg. Heb je geen bijwerkingen gehad?

Oke. Das dan ongeveer 5500. Klinkt wel beter om te doen. Je moet het ook allemaal weg eten. Als jij spreek uit ervaring neem ik dat aan. Ik zal eens aanpassen en posten. 1200 tren wel veel zeg. Heb je geen bijwerkingen gehad?

Beetje acne, psychopaat ben ik van mezelf al.

• Like
Waarderingen: vntl
Aanpassing voedingsschema.

Dextrose heb ik er toch uitgehaald. Volgens mij heeft dat geen meerwaarde. Als je onderzoek zijn er verschillende meningen over.

Bijlagen

Terug
Naar boven