AndroidHealthClinic

Voedingschema kuur ( hgh )

Waarom al die whey? is 300 gr koolvis al niet voldoende eiwitten voor 1 maaltijd?

ipv whey moet je pro 80 pakken , omwille van zijn tragere afgifte.

En waar zijn je gezonde vetten zoals zalm en noten....?

Waarom gainers? dat zijn net dik makers door hun snelle suikers, steek er is brinta en havermout in.

60 gr dextro juice is whay to much en je ontbijt sucked ! , Daar moet je net de meeste kh nemen en dan wel liefst een mengeling van snelle en trage, ik eet dan 100gr havermout met 2el honing en een appel + kaneelpoeder en dit samen met 300 ml magere melk in de microgolf oven

• Topic Starter Topic Starter
....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
....

Laatst bewerkt:
Doe je 5 dagen KT + 1 uur cardio, met dit voedingsschema ???
Dan zou het me enorm verwonderen dat je nog 148 kg weegt met slechts 118kg VVM...

Ik denk dat je voedingsschema nog veel kan verbeteren, veel te veel shakes, e.d., liever wat meer kip, tonijn, koolvis, kalkoen en zo erin...

Je krijgt ook 150gr complex gainer en 60gr dextro juice per dag binnen, dat zijn een hoop koolhydraten hoor, als je wil afvallen !

Supplementen (zoek eens op wat die naam betekend) zijn er voor gemaakt om net dat extra beetje te geven BOVEN OP je juiste, correcte, kloppende voedingsschema.

Hier ZIJN de supplementen je voedingsschema.

Elk schema dat rust op het gebruik van supplementen zijn imo geen goed voedingsschema's.

Btw.. als je vetpercentage echt zo hoog is vraag ik me af of HGH veel zichtbaar effect gaat hebben.

hgh om vet verbranding? ok ... maar dan kan je even goed een kuur doen met pregnyl ! veel goedkoper en ook een vetverbrander! of ne stacker en cafeine .

indien toch met hgh zal het pas na 6- 7 maanden zichtbaar zijn en mits een lage hoeveelheid ui/ dag .
bv ; 2 ui/ d 5 on/ 2 off

Terug
Naar boven