XXL Nutrition

Voedingschema tijdens kuur

dikkertjedap

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
7%
Beste BB.

Ben begonnen met de kuur!
Wil bijna tot geen vet aanzette, vandaar dat ik me eetschema heb veranderd.

Kuur 1/10 Test-e 500MG
1/8 Tren-e 200 mg
1/6 winny 50 mg
1/12 hcg 500iu

Nakuur: Arofixe week 13/16 1 tab

Hierbij mijn eetschema, Hoop eindelijk op wat verbeteringen/ervaringen van jullie op me schema!

Stats nu :

1.84, 99,7, kg 14%.

Hoop de 105 kg te halen, en te dalen in me bf%.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
holy shit 1,5kg kwark per dag

• Topic Starter Topic Starter
Iets mis mee?

Opzich niet meteen, denk ik.
Meestal eten de meeste dit even voor het slapen gaan, omdat het vooral bestaat uit trage eiwitten.

Deze zijn dus ideaal als je een paar uur geen voeding naar binnen speelt, om zo je lichaam toch te bevoorraden met eiwitten.

Ik zou dit enkel eten net voor je gaat slapen en dan is meestal 500 gram wel voldoende.

zeker niks mis mee

gewoon veel :D

Opzich wel een okee schema i.m.o. alleen 1,5kg kwark word je niet bepaald droger van! 1 bak is voldoende.

In maaltijd drie valt me op dat je en pindakaas eet en olijfolie tot je neemt. Persoonlijk zou ik de goeie vetten meer verdelen over de maaltijden.

Ook als je wat droger wil worden zou ik hooguit 1 maaltijd brood per dag nemen en bijvoorbeeld meer rijst en bambix (ook vanwege zout omdat je ON gaat en van brood toon je papperig en ik persoonlijk word er snel dikker van)

Dextrose is alleen na je training nodig! Voor je trainen zou ik alleen complexe koolhydraten nemen zoals rijst of bambix.. Snelle suikers zijn alleen na de training belangrijk mits je goed gegeten hebt voor de training.

Ook naast je kwark zie ik dat je je brinta met melk neemt.. Persoonlijk zou ik deze ook weglaten.. Ik zou de brinta vervangen voor bambix en de melk vervangen voor water..
Ik doe altijd halve liter water in de blender (eventueel meer als nodig), bambix erbij en me whey proteïne erbij.. Werkt perfect en is nog lekker ook!

Dat zijn mijn meningen over je schema.. Het is een leuk schema om te groeien maar als je on gaat en wat droger wil worden moet je meer gaan opletten met wat je eet!!

succes

ik zou je eten iets meer spreiden over de dag. nu heb je in een maaltijd 1500 kcal en in de andere maar 390 ofso. ook zal ik tenminste 500 gram kwark veranderen in iets van vlees/vis, daar heb je denk ik meer aan overdag. En ik zal na de training een ''betere'' maaltijd pakken, ipv brood met pindakaas; rijst met kip/vis, of iets dergelijks.

Thnx boys, heb al een kuur achter de rug en ben zeker wat vetter geworden mede door dit eetschema.

Heb nu tegenwoordig tijd om tussen de middag te trainen.

Wat ik tot nu toe heb veranderd is :

Voor het trainen de helft van de maaltijd rijst,kip,brocolli.

Na het trainen de andere helft. Zo zorg ik ervoor dat ik me kh voor en na het trainen binnen krijg.

Na de training neem ik niet gelijk meer de shake omdat dat me honger bederft.

Ik wacht der nu een half uur mee.

Verder laat ik de bak kwark tussen middag vallen. ( moet alleen een vervanger zoeken )

Brinta met water krijg ik niet door me keel.

Ik wil trouwens cutten tot ong 10 a 11 % en niet droger, daarom kies ik er ook voor om ongeveer 1 liter zuivel binnen te krijgen. Dit schijnt geen problemen te geven als je niet verder wilt cutten als 10%.

Je kuurt en toch weet je niet precies wat werkt voor jou qua voeding? Waarom kuur je dan als je je lichaam nog geen eens zo goed kent... wat wel zou moeten... Maarja, 't zal wel aan mij liggen..

Als jij zeg dat je iets vetter bent geworden met dit eetschema, waarom minder je de kcals dan niet gewoon? Je wordt niet vetter van 1,5kg kwark of 500g kwark zolang je 4880 kcals blijft eten..

kcals in > kcals out...

Je kuurt en toch weet je niet precies wat werkt voor jou qua voeding? Waarom kuur je dan als je je lichaam nog geen eens zo goed kent... wat wel zou moeten... Maarja, 't zal wel aan mij liggen..

Als jij zeg dat je iets vetter bent geworden met dit eetschema, waarom minder je de kcals dan niet gewoon? Je wordt niet vetter van 1,5kg kwark of 500g kwark zolang je 4880 kcals blijft eten..

kcals in > kcals out...

Dit voedingsschemaheeft 100% voor mij gewerkt ben 13 kilo aangekomen.
Alleen me bf is iets gestegen.

Tsjaa hoort erbij als je aan het bulken ben :)

Nu wil ik alleen dat me bf iets daalt en of gelijk blijft, en vraag ik om tips.

Ik vraag hier om tips, en niet van die kont opmerkingen van jou want daar heb ik nix aan!!

Update 2-12-2011.

Terug
Naar boven