desecrator
Novice
- Waardering
- 0
Hallo iedereen,
Gezien het feit dat je van je tienerjaren gelijk de 30+ in gaat hier d8 ik ik post het hier maar

Ik ben na een pauze van 3 kwart jaar weer begonnen met trainen en had voor mijn pauze de volgende stats: 1.86m lang, 84kg zwaar, 10% BF
Door veel drukte, examenstress en onregelmatig werken waarin een snelle maaltijd makkelijk is heb ik hetzelfde gewicht behouden alleen is mijn BF verdubbeld (zal ik nog vermelden dat ik nog steeds 1.86m ben
.) Hier wil ik dus even snel wat aan gaan doen en ik wil dat op lange termijn ook volhouden...
Ik begin dus weer met 3 x in de week 1 uur trainen (exclusief warming up en cooling down) en neem na het trainen trouw een proteine shake met een klein beetje dextrose..
Over het algemeen eet ik nu alleen nog brood met mager vlees en 's avonds bij het avondeten alleen vlees van dieren die rennen, vliegen of zwemmen...
Enige bijkomstigheid die ik dus heb waardoor ik een klein beetje moeite heb met het opstellen van een handig voedingsschemais mijn enorm onregelmatig werkschema... that is:
Maandag: Trainingsdag,
Dinsdag: werken van 07:00 tot 12:00 en van 23:00 tot 04:00
woensdag: werken van 07:00 tot 12:00 (soms ook van 23:00 tot 04:00)
donderdag: werken van 07:00 tot 12:00
vrijdag: Trainingsdag
de derde training doe ik of op de dinsdagmiddag of op de woensdagmiddag...
Dit doe ik nog voor een halfjaar voordat ik weer ga studeren maar ik wil toch ook in dit halfjaar weer terugkomen op mijn oude niveau.. Hebben jullie tips?
p.s. Ik weet wel dat mijn lichaam deels door mijn verschrikkelijk sportieve verleden en deels aanleg verschrikkelijk snel kan groeien.. maar ik wil dit dmv een goed dieet ook optimaal benutten..
bij voorbaad dank.
Gezien het feit dat je van je tienerjaren gelijk de 30+ in gaat hier d8 ik ik post het hier maar

Ik ben na een pauze van 3 kwart jaar weer begonnen met trainen en had voor mijn pauze de volgende stats: 1.86m lang, 84kg zwaar, 10% BF
Door veel drukte, examenstress en onregelmatig werken waarin een snelle maaltijd makkelijk is heb ik hetzelfde gewicht behouden alleen is mijn BF verdubbeld (zal ik nog vermelden dat ik nog steeds 1.86m ben
.) Hier wil ik dus even snel wat aan gaan doen en ik wil dat op lange termijn ook volhouden...Ik begin dus weer met 3 x in de week 1 uur trainen (exclusief warming up en cooling down) en neem na het trainen trouw een proteine shake met een klein beetje dextrose..
Over het algemeen eet ik nu alleen nog brood met mager vlees en 's avonds bij het avondeten alleen vlees van dieren die rennen, vliegen of zwemmen...
Enige bijkomstigheid die ik dus heb waardoor ik een klein beetje moeite heb met het opstellen van een handig voedingsschemais mijn enorm onregelmatig werkschema... that is:
Maandag: Trainingsdag,
Dinsdag: werken van 07:00 tot 12:00 en van 23:00 tot 04:00
woensdag: werken van 07:00 tot 12:00 (soms ook van 23:00 tot 04:00)
donderdag: werken van 07:00 tot 12:00
vrijdag: Trainingsdag
de derde training doe ik of op de dinsdagmiddag of op de woensdagmiddag...
Dit doe ik nog voor een halfjaar voordat ik weer ga studeren maar ik wil toch ook in dit halfjaar weer terugkomen op mijn oude niveau.. Hebben jullie tips?
p.s. Ik weet wel dat mijn lichaam deels door mijn verschrikkelijk sportieve verleden en deels aanleg verschrikkelijk snel kan groeien.. maar ik wil dit dmv een goed dieet ook optimaal benutten..
bij voorbaad dank.