XXL Nutrition

Voedingschema

Mavi

Novice
Waardering
0
Ben nu 3 weken bezig met fitness en heb maar eens een poging gemaakt tot een goede voedingschema.

Mijn doel is om spiermassa aan te komen maar wil wel proberen mijn vet% wat binnen de perken te houden. (vind het zelf namelijk al wat aan de hoge kant)

Ben nog niet helemaal uit mijn BMR, misschien dat iemand mijn kan helpen.

185 cm
85 kilo
23 jaar

3 x in de week fitness
1 x in de week Thaiboksen

Ik denk zelf dat mn BMR rond de 3000 zit.

Mijn avondmaal moet ik nog even goed berekenen daar dat nogal verschilt. Woon momenteel nog thuis heb het dus niet 100% in de hand. Ik probeer het deze week goed bij te houden en dan pak ik wel het gemiddelde van alle maaltijden.
Over het algemaal is het gewoon een flink bord rijst, groente en kip.

Bijlagen

Mavi,

Dit is mijn voedingsschema. Misschien heb je er iets aan.

07:00 100 gr brinta met water en 1 schep wheyeiwitten.

09:30 4 volkoren boterhammen met 100 gr Kipfilet en 2 ei eiwitten.

12:00 100 gr Rijst met 200 gr kipfilet en 150 gr groente, kip heb ik gekookt.

14:30 4 volkoren boterhammen met 100 gr kip en 2 ei eiwitten

voor het trainen :1 schep wheyeiwit met water en 5 gr BCAA en 5 gr Creatine ethylesther
Na het trainen: 1 schep wheyeiwit met water en 1 schep vitargo en 5 gr BCAA en Creatine

Avondeten: 100 gr rijst of Aardappelen met groente naar keuze en 150 gr Kip of Biefstuk.

Avondsnack: 2 rijstwafels met kip of ander mager beleg.

Voor het slapen: Casseine eiwit met water ivm langere afgifte van aminozuren, die je nodig heb tijdens je slaap.

Ben zelf 1,78 en 98,5 kilo bf momenteel op 15 %.

Zorg er voor dat je rond de 3 gr eiwitten zit per kg lichaamsgewicht en beperk je koolhydrayen to ong 2 gr per kilo lichaamsgewicht.

Suc6!

• Topic Starter Topic Starter
heb je gelijk in.. maar bedoelde meer dat ik hem nog niet helemaal exact had.

Op de ene site kwam ik op 2800 en de andere op 3200 (zal zelf wel ergens wat fout hebben gedaa). Ik zoek hier wel even een sticky op idd.

Terug
Naar boven