MuscleMeat

Voedingschema

Leannboy

Cool Novice
Waardering
0
Ik zou graag jullie advies willen vragen op deze scheme voor vetverlies
alvast bedankt

direct bij opstaan 1shep whey,
ontbijt 30-60 min later 3hele eieren 3 ei-eiwitten 1/4 gesneden ui 100gram gesneden broccoli 20gram vetarme kaas
ochtendtussendoortje 2sheppen wheyproteïne 30gr walnoten (14halve)
Lunch toniijnsalade 140gr lichte tonijn op waterbasis 200gr gemegde groene salade 2 eetlepels olijfolie/azijndressing
middagtussendoortje 2sheppen wheyproteïne 1 eetlepel pindakaas
wait il put the rest
voor de training binnen de 30 minuten 1shep whey proteïne
na de training 2sheppen whey proteïn
avondeten 225gr biefstuk 20 asperges
avondsnack 225gr magere kwark 2eetlepels geroosterde lijnzaadjes

mooi ontbijt.. waarom zou je dat zo doen?

Ingewikkeld ontbijt imo, ik zou gewoon lekker wawt brinta met magere kwark pakken en een banaan of handje rozijnen en dan heb je volgens mij ene mooi en compleet ontbijt. Inderdaa die whey shake kun je er prima inhouden. En kwartier tot twintig minuten na je ontbijt kun je prima gaan eten hoor. En rondom de training zou ik eerder aminos nemen, oftewel snellere eiwitten die binnen een kwartier op zijn genomen. En als lunch iets van rijst me kip en groente, en probeer eerste een compleet voedingsschema te maken voordat je begint met supps. Volgens mij haal je nu onderhand al je eiwitten uit de zooi.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is eigenlijk de schema van mijn neef die hij kreeg van een dieetiste waar die voor 50 euro betaalde. En ik zei hem dat het een k*tschema was 5shakes per dag en heeft ie amper koolhydraten voor de training en erna. Maar hij geloofde me niet daarom wou ik dit hier posten en hem erna het laten lezen wat andere mensen er van vonden

Terug
Naar boven