AndroidHealthClinic

Voedingschema

chrisse

Novice
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
63kg
Hey mannen,

Ben al enkele jaren aan het trainen, en vindt het nu eens tijd om een voedingsschemate volgen.
Het zal er ongeveer zo uitzien:

08.00 - 1 snee bruin brood met kipfilet + banaan + shake weight gainer, samen met 1 capsule multivitamine.

10.30 - 2 sneden bruin brood met kipfilet.

12.30 - 2 sneden bruin brood met kipfilet OF 125g rijst met kip.

15.00 - yoghurt met vezels + banaan.

18.00 - aardappelen met vlees en groenten.

Op trainingsdagen neem ik 1 capsule creatine + 1 capsule bcaa voor training, na training 2 bcaa's + weight gainer.

Iemand met eventuele opmerkingen? Kan ik de kipfilet misschien soms vervangen door iets evenwaardigs?
Wat zou ik s'avonds op rustdagen nog kunnen eten?

Waarom neem je een weightgainer als je nog maar zo weinig eet?
want ik moet zeggen.. ik eet alleen bij mijn lunch al 5 bth...
In mijn ogen zou je beter meer normaal eten dan kunnen nemen.

Bereken eerst je onderhoud eens en kijk hoeveel je nu eet.

Sterk dieet. Begin eens met je onderhoud berekenen en dan cals tellen, en zie hoe ziek veel je er onder zit.

Wat is je doel?

Bereken je onderhoud en pas hierop je voeding aan, afhankelijk van je doel.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel is bijkomen qua spieren.

Heb even de calorieen uitgeteld van bovenstaand 'dieet': kom dan op zo'n (inderdaad weinig!) 1600 kcal, zonder weightgainer s'ochtends wel.

Mijn onderhoud:
88,362 + (64 x 13,397) + (167 x 4,799) - (24 x 5,677)
= 1610,95 kcal

Nu, moet ik dit nog vermenigvuldigen met de activiteitsfactor?

Aangezien ik inderdaad veel onder de behoefte zit om breder te worden, heeft misschien iemand tips mbt bijvoegingen/aanpassingen in het dieet?

Thanx!

Mijn doel is bijkomen qua spieren.

Heb even de calorieen uitgeteld van bovenstaand 'dieet': kom dan op zo'n (inderdaad weinig!) 1600 kcal, zonder weightgainer s'ochtends wel.

Mijn onderhoud:
88,362 + (64 x 13,397) + (167 x 4,799) - (24 x 5,677)
= 1610,95 kcal

Nu, moet ik dit nog vermenigvuldigen met de activiteitsfactor?

Aangezien ik inderdaad veel onder de behoefte zit om breder te worden, heeft misschien iemand tips mbt bijvoegingen/aanpassingen in het dieet?

Thanx!
ja gewoon 200 boven onderhoud om te cleanbulken zo zet je alleen spiermassa op, zeer tot geen vet en hoef je neitzoveel meer te doen om te cutten. Ik zou daarvoor gaan, en als beginner is een FB schema best want dat is veel meer compound dan kun je gaan DL BP en SQ dus de 3 basics. en dan heb je al heel wat. cardio hoeft niet perse. als je meer wilt eten doe je gewoon cardio om dat te verbanden anders eet je gewoon onderhoud+200 zonder cardio. Normaal ou je dan 3x pw trainen. Succes!
Ohja lager vp zorgt voor meer spierdefinitie dus dan kome je spiere beter uit en meer definitie dus je kunt ook fatburners nemen, groene thee helpt daarbij ook[ caffeine].Succes!

Terug
Naar boven