AndroidHealthClinic

voedingschema

pharao

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
waar kun je nu echt een fatsoenlijk eetschema laten opstellen
of kun je dit echt het beste zelf doen.

want in de sportschool is het ook niet dat je zegt daar maken ze een goed schema
naar mijn mening

Waar je het kunt doen naar mijn weten: Diëtist, bij sommige athleten of in een supplementen winkel (enkel sommigen doen dit in een supplementen winkel).

Het beste maak je het zelf op, om de eenvoudige reden dat - wanneer je dit laat doen - er eten kan instaan dat je totaal niet lust. Het is zeer belangrijk dat alles die in het voedingschema vermeld staat, dat je dit ook effectief lust, anders hou je dit niet vol.

Een andere reden waarom je het best zelf opmaakt is dat het niets kost. Het gebeurt dat je je soms blauw kunt betalen aan voedingschema's.

• Topic Starter Topic Starter
Waar je het kunt doen naar mijn weten: Diëtist, bij sommige athleten of in een supplementen winkel (enkel sommigen doen dit in een supplementen winkel).

Het beste maak je het zelf op, om de eenvoudige reden dat - wanneer je dit laat doen - er eten kan instaan dat je totaal niet lust. Het is zeer belangrijk dat alles die in het voedingschema vermeld staat, dat je dit ook effectief lust, anders hou je dit niet vol.

Een andere reden waarom je het best zelf opmaakt is dat het niets kost. Het gebeurt dat je je soms blauw kunt betalen aan voedingschema's.

oke daar kan ik me wat bij voorstellen,
zelf doen kan zeker
maar denk dat als je het laat doen door iemand met ervaring tenminste dat dit beter is
hij zal voor elke eten wat je niet lust toch zeer zeker een vervanger voor weten die net zo goed is
en je kan het zelf doen
maar ervaring speelt ook een rol

oke daar kan ik me wat bij voorstellen,
zelf doen kan zeker
maar denk dat als je het laat doen door iemand met ervaring tenminste dat dit beter is
hij zal voor elke eten wat je niet lust toch zeer zeker een vervanger voor weten die net zo goed is
en je kan het zelf doen
maar ervaring speelt ook een rol
Wat je wel kunt doen is in het begin een voedingschema laten opstellen en na een tijd je dit zelf kunt doen (omdat je toch al wat weet hoe dit dan in elkaar zit). Een vervanger zouden ze toch wel moeten vinden voor iets die je niet lust, dat wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik ga eens rondneuzen :P

Terug
Naar boven