MuscleMeat

Voedingschema

zisi

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
Mijn Voedingsschema

10 uur maaltijd 1

3 volkoren bolletjes (AH) 110 kcal per stuk

Beleg plakje kaas 100 kcal

Beleg chocolade pasta 75kcal

Beleg garnalen salade 50 kcal

2x sultana totaal 300kcal

Glas coolbest 90kcal

Totaal kcal 945

12:30 maaltijd 2

3x gebakken eieren totaal 310

2 losse boterhammen 75 kcal pstuk

Blikje tonijn +- 130 kcal

Glas 200 ml chocolade melk 170 kcal

Totaal kcal 760

14.30

Appel en een sinaasappel kcal 100

16.30 Maaltijd 3

Het zelfde als maaltijd 1

totaal kcal 945

18.30 training

Banaan en dextrose

2100

Wat de pot schaft, zorg er wel voor dat ik minimaal 600 kcal binnen krijg

Totaal kcal ongeveer 3400 a 3550.

Graag tips voor verbetering en jullie mening

Wat is je totaal aan inname van:

Eiwitten, koolhydraten en vet?

Wat is je doel?

Eerder kunnen we niet echt tips voor verbetering geven, noch een mening er over vormen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je totaal aan inname van:

Eiwitten, koolhydraten en vet?

Wat is je doel?

Eerder kunnen we niet echt tips voor verbetering geven, noch een mening er over vormen.

MNijn stats op het moment ;

94 kilo
Vetpercentage ik denk rond de 10% sixpack is duidelijk zichtbaar

Verhouding eiwitten koolhydraten en vet i Dont know zou ik moeten uitzoeken.

Ik zit met een klein probleempje, ik blijf al een paar maanden hangen rond de 93/94 kilo. Ik wil echt richting de 96/97 kilo zonder illigalen middelen.

Mijn lichaam houd weinig vet vast.

Ik wil over mijn dode punt heen, of is het waar dat je lichaam op een gegeven moment aan zijn max zit?

Ik train 4.5 jaar serieus ben begonnen op 70 kilo.

:popcorn:

Inderdaad. Even je macro's berekenen waardoor het allemaal wat duidelijker word. Desnoods per maaltijd berekenen of eventueel als totaal. Ik moet eerlijk zeggen dat ik je eerste maaltijd een beetje vreemd vind.. Waarom bijvoorbeeld elke dag chocopasta?

MNijn stats op het moment ;

94 kilo
Vetpercentage ik denk rond de 10% sixpack is duidelijk zichtbaar

Verhouding eiwitten koolhydraten en vet i Dont know zou ik moeten uitzoeken.

Ik zit met een klein probleempje, ik blijf al een paar maanden hangen rond de 93/94 kilo. Ik wil echt richting de 96/97 kilo zonder illigalen middelen.

Mijn lichaam houd weinig vet vast.

Ik wil over mijn dode punt heen, of is het waar dat je lichaam op een gegeven moment aan zijn max zit?

Ik train 4.5 jaar serieus ben begonnen op 70 kilo.

:popcorn:

Mooie gains gemaakt met al die jaren training! 1.80m en 93/94kg met ca. 10% vet klink wel als een beest (foto?). Ik zou gewoon kcals (langzaam) verhogen en bijhouden of je daarmee aankomt. Zo niet, kcals verder omhoog.

Inderdaad. Even je macro's berekenen waardoor het allemaal wat duidelijker word. Desnoods per maaltijd berekenen of eventueel als totaal. Ik moet eerlijk zeggen dat ik je eerste maaltijd een beetje vreemd vind.. Waarom bijvoorbeeld elke dag chocopasta?

Ik werk op kantoor en heb zo mijn eigen kastje en koelkastje waar ik al mijn voeding in stop haha, Dus ook chocolade pasta. Het is lekker en hoog in kcal en het verveelt niet.

Een bolletje choco past is niet vreemd maar lekker :P

Mooie gains gemaakt met al die jaren training! 1.80m en 93/94kg met ca. 10% vet klink wel als een beest (foto?). Ik zou gewoon kcals (langzaam) verhogen en bijhouden of je daarmee aankomt. Zo niet, kcals verder omhoog.

Tnxx voor de tip

Foto met rode korte broek is van de zomer genomen.

Foto met blauwe spijkerbroek bulk tijd

Derde Foto rond 75 kilo jaartjes terug

10660834_737163813017805_553474219_n.jpg

10711300_737162443017942_1583245470_n.jpg

10705379_737162406351279_1512737608_n.jpg

Damn. Prachtig fysiek kerel!
Wat betreft je vraag of er een max zit aan maximale vvm geloof ik wel dat er ergens een max zit, maar waar die max zit, no idea.
Er wordt weleens gesproken over de fat free mass index als maatstaf om een idee te krijgen hoe groot je als natural kunt worden (zie hier, hier, hier). Maar op sommige punten vind ik het discutabel. Uitgangspunt van het artikel uit 1995 was om een formule die inzicht geeft in mogelijk steroid use t.o.v. non-steriod users in bodybuilding. Dat geeft imo niet per definitie aan hoeveel vvm naturals maximaal kunnen hebben, al kan het je wel een 'indicatie' geven.
Kortom, ik zou dus gewoon langzaam je kcals ophogen en goed je gewicht en vet% in de gaten houden. Misschien dat je over je dooie punt heen gaan, misschien ook niet. Time will tell :)

Damn. Prachtig fysiek kerel!
Wat betreft je vraag of er een max zit aan maximale vvm geloof ik wel dat er ergens een max zit, maar waar die max zit, no idea.
Er wordt weleens gesproken over de fat free mass index als maatstaf om een idee te krijgen hoe groot je als natural kunt worden (zie hier, hier, hier). Maar op sommige punten vind ik het discutabel. Uitgangspunt van het artikel uit 1995 was om een formule die inzicht geeft in mogelijk steroid use t.o.v. non-steriod users in bodybuilding. Dat geeft imo niet per definitie aan hoeveel vvm naturals maximaal kunnen hebben, al kan het je wel een 'indicatie' geven.
Kortom, ik zou dus gewoon langzaam je kcals ophogen en goed je gewicht en vet% in de gaten houden. Misschien dat je over je dooie punt heen gaan, misschien ook niet. Time will tell :)

Bedankt voor je reactie en compliment, als ik wat meer tijd heb ga ik de zite's even doorlezen. :)

Terug
Naar boven