XXL Nutrition

Voedingsschema, 1st attempt.

rickynl

Competitive Bodybuilder
Waardering
250
Lengte
1m81
Hey ik heb hier nu een paar uur aan gewerkt en het is mijn eerste poging. Hij is nog niet helemaal af maar ik zit ook nog met een paar vragen.

Mijn doel : Clean bulken (wil niet teveel vet aankomen.)

Mijn behoefte: 2628 Kcal met beweging. Met dank aan Alexanderj

Stats:
vetmassa = 73 * (14/100) = 10.22kg
vetvrije massa(vvm) = 73-10.22 = 62.78kg

(88,362 + (62.78 X 13,397) + (181 X 4,799) - (18 X 5,677)) * 1.55

= 2628kcal

Voor mijn bulk dacht ik om hier ongeveer 20% boven te gaan zitten dat is 3153 kcal.

Aan de hand van wat ik gelezen heb wil ik deze samenstelling ongeveer bereiken:

Carbs 50%
Eiwitten 30%
Vet 20%

Op basis van deze info heb ik dit gemaakt:

281ak9c.png

Alleen zit ik nu een beetje in de knel, ik heb het gevoel alsof ik nog iets moet stoppen bij mijn avondmaaltijd.
Verder ben ik ik vanaf 15:30-21:00 op werk, en heb ik dus maar beperkte mogelijkheden, eigenlijk kan ik niets behalve het zelf meenemen. Er is geen magnetron behalve om 21:00.

Ik moet nu nog ongeveer 150-200 kcal toevoegen dan is het schema compleet, maar dit moeten eigenlijk uitsluiten carbs en vetten zijn ik heb mogelijk al een licht teveel aan eiwitten. Hoe kan ik dit oplossen?

wat vinden jullie ervan voor de rest?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Een whey reep en een handje cashews zijn dus geen maaltijden.. Probeer dit te vervangen door rijst en kip of door een aantal volkoren boterhammen met kip of kalkoenbeleg of iets dergelijks :) Die boterhammen kan je makkelijk meenemen en kip en rijst kan je eig ook koud eten.. Dat is dus geen excuus ;) Die reep en die banaan kan je er gerust nog bij nemen ;).

• Topic Starter Topic Starter
Een whey reep en een handje cashews zijn dus geen maaltijden.. Probeer dit te vervangen door rijst en kip of door een aantal volkoren boterhammen met kip of kalkoenbeleg of iets dergelijks :) Die boterhammen kan je makkelijk meenemen en kip en rijst kan je eig ook koud eten.. Dat is dus geen excuus ;) Die reep en die banaan kan je er gerust nog bij nemen ;).

Ah oke, ik dacht zolang de voedingswaarden het toelaten er zat ook lekker veel vet in de reep (aangezien ik meer vet moest hebben in mijn schema..)

Ik ga vanavond even kijken hoe ik het ga veranderen, mogelijk iets met rijst / pindakaas boterhammen of een combinatie.

Terug
Naar boven