vince522
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Hellow,
Na een halve dagen lezen op dit forum heb ik toch maar beslist om mij te registreren om advies te vragen over mijn voedingsschema.
Het is nog maar een dag oud en heb het dus nog niet kunnen uitproberen.
Het is nog maar een dag oud en heb het dus nog niet kunnen uitproberen.
Ik ben bijna 22 jaar, meet 182cm en weeg 64kg, de bedoeling is om een clean bulk te doen.
Sinds deze week ga ik dan ook 3 tot 4 maal naar de fitness (voorlopig nog zonder trainingsschema, maar daar komt verandering in).
Nog een kleine verduidelijking, ik ben lactose intolerant, wat dus wil zeggen dat ik zuivelproducten met lactose (melk/kaas/yoghurt/..) zoveel mogelijk moet vermijden.
In het schema staat er wel Chavroux omdat de concentratie bij geitenkaas véél lager ligt.
Sinds deze week ga ik dan ook 3 tot 4 maal naar de fitness (voorlopig nog zonder trainingsschema, maar daar komt verandering in).

Nog een kleine verduidelijking, ik ben lactose intolerant, wat dus wil zeggen dat ik zuivelproducten met lactose (melk/kaas/yoghurt/..) zoveel mogelijk moet vermijden.
In het schema staat er wel Chavroux omdat de concentratie bij geitenkaas véél lager ligt.
De lay-out van het schema heb ik van iemand overgenomen, maar voor de rest heb ik het samengesteld en
had ik graag geweten wat de rest van het forum ervan vindt (met argumenten als het kan).
had ik graag geweten wat de rest van het forum ervan vindt (met argumenten als het kan).
Alvast bedankt!
Bijlagen
Laatst bewerkt: