MuscleMeat

voedingsschema, bepaling... ?!

gooney

Novice
Waardering
0
Hallo,

Hoe kan ik nou voor mij een goed voedingsschema - trainingschema samenstellen, op basis waarvan wordt dit samengesteld??.. Ik wil me er wat meer in verdiepen, ben nu toch al een langere tijd bezig met trainen, maar wil dit meer uitbreiden... Wie kan me uitleg of informatie geven? :cool:

Misschien heb je hier wat aan ?

gooney zei:
Hallo,

Hoe kan ik nou voor mij een goed voedingsschema - trainingschema samenstellen, op basis waarvan wordt dit samengesteld??.. Ik wil me er wat meer in verdiepen, ben nu toch al een langere tijd bezig met trainen, maar wil dit meer uitbreiden... Wie kan me uitleg of informatie geven? :cool:

Heel verstandig om je hierin te verdiepen... Eten is misschien nog wel belangrijker dan trainen, al gaat het één natuurlijk niet zonder het ander...

Er is een goede calculator te vinden op http://www.bodybuilding.com/fun/idssports3.htm
Deze berekent precies hoeveel Koolhydraten, Eitwitten en Vetten er in je dagelijkse maaltijden moeten zitten.

Verder adviseer ik om 5 of 6x per dag te eten. Op te schrijven WAT je eet. En je telefoon (bijv.) op alarm te zetten om de 3 uur zodat je weet dat je moet eten... Ik weet dat het een hele opgave is, maar je moet het gewoon opbouwen, dan zal je groeien als een beest...
Op Bodybuilding.com kan je ook een calculator vinden die berekent hoeveel water je per dag naar binnen moet werken... voor iemand van 90 KG is dat ongeveer 2,6 Liter water...

Voor alle voedingswaarden per product kan je op deze site bij voeding wel wat vinden...

Terug
Naar boven