Fitness Seller

Voedingsschema bulk

Bezoekers in dit topic

Luukzorika

Cool Novice
Lid geworden
9 sep 2015
Berichten
171
Waardering
22
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
16%
Zie hier mijn voedingsschema, mensen die hier een input over kunnen geven?
(Ik weet niet hoe ik hier een screenshot kan plaatsen, dus vandaar even via onderstaande link.

https://prnt.sc/kxjl52
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Veel teveel eiwitten. Je hebt aan 150-180 gram al zat.
Wat eet je per maaltijd?

Hoeveel eet je nu? en wat doet je gewicht daarbij?
Rijst ongekookt gewogen?
 
Veel teveel eiwitten. Je hebt aan 150-180 gram al zat.
Wat eet je per maaltijd?

Hoeveel eet je nu? en wat doet je gewicht daarbij?
Rijst ongekookt gewogen?
Ik ga 'm veranderen. Weet jij trouwens toevallig waarom mijn schema er zo gruwelijk onleesbaar uit komt te zien? Had 'm nog wel zo mooi opgemaakt!
 
maak gewoon een screenshot.

hij laat spaties weg ;)
 
maak gewoon een screenshot.

hij laat spaties weg ;)
Zo, heel wat uurtjes gespendeerd aan m'n nieuwe voedingsschema! Ik hoop en denk dat ie nu een heel stuk beter is.
Hoe plaats ik hier een printscreen? Ik heb 'm nu even via onderstaande link geupload!

https://prnt.sc/kxgqc7

Ik ben benieuwd.
 
150 gram kipfilet bevat echt geen 236 kcal
Kip over T algemeen bevat maar 110 kcal per 100 gr.

Verder ziet T er redelijk uit. Gewoon proberen dus.
 
200gr havermout met 300ml melk = cement specie :D, goede kaakspier workout!

Klapper er gewoon een litertje melk bij :), en/of magere kwark....dat tik je ook zo weg icm wat whey/smaakmaker/vlokken/honing etc.
 
200gr havermout met 300ml melk = cement specie :D, goede kaakspier workout!

Klapper er gewoon een litertje melk bij :), en/of magere kwark....dat tik je ook zo weg icm wat whey/smaakmaker/vlokken/honing etc.
Haha, heb 'm even aangepast.
 
Thanks voor jullie tips guys! Ik heb hier enorm veel aan gehad.
Heb alles even aangepast en het ziet er nu allemaal veel beter uit. Zit nu op totaal 173 eiwit, 435 koolhydraten en 125 vetten.

Dit is ie geworden;
https://prnt.sc/kxjl52
 
Is wellicht een wat late reactie, maar zat even in het onderdeel voeding rond te neuzen...

125 gram vet is best wel veel! 80 gram vet is voor je gewicht in principe voldoende.

De Pindakaas is een mooie manier om lekker veel Kcal binnen te krijgen. Het zijn echter wel heel veel vetten. Misschien moet je daar nog even goed naar kijken!
 
Is wellicht een wat late reactie, maar zat even in het onderdeel voeding rond te neuzen...

125 gram vet is best wel veel! 80 gram vet is voor je gewicht in principe voldoende.

De Pindakaas is een mooie manier om lekker veel Kcal binnen te krijgen. Het zijn echter wel heel veel vetten. Misschien moet je daar nog even goed naar kijken!
Wat is er dan mis met meer vetten?
Waarom in iedereen zo huiverig voor wat meer vet.

1 gr per kg bw is vaak een minimum wat je nodig hebt.
Als je je macro's in orde hebt en je zit nog niet aan je kcal dan moet je meer eten. Of dat nu vetten, koolhydraten of eiwitten zijn.

Dus niets mis met wat meer vetten.
 
Wat is er dan mis met meer vetten?
Waarom in iedereen zo huiverig voor wat meer vet.

1 gr per kg bw is vaak een minimum wat je nodig hebt.
Als je je macro's in orde hebt en je zit nog niet aan je kcal dan moet je meer eten. Of dat nu vetten, koolhydraten of eiwitten zijn.

Dus niets mis met wat meer vetten.

Dat is dan waarschijnlijk een gebrek aan mijn voedingskennis! :fries::popcorn::mc:

Het viel mij gewoon op! Ik neem aan dat er wel een wezenlijk verschil is of je 500kcal aanvult met V,K of E? Uiteraard ligt het eraan wat je doel is mbt tot de bulk...

Ik leer, voornamelijk op voedingsgebied, heel graag bij dus jouw eventuele input mbt dit onderwerp mag ook via een privebericht! Dan voorkomen we vervuiling hier!
 
200gr havermout met 300ml melk = cement specie :D, goede kaakspier workout!

Klapper er gewoon een litertje melk bij :), en/of magere kwark....dat tik je ook zo weg icm wat whey/smaakmaker/vlokken/honing etc.

Als TS dat lekker vindt kan hij toch gewoon dat ''cement'' ontbijt nemen? Persoonlijk vind ik dat juist erg lekker ipv zo'n waterige slobbershake. :)

@Luukzorika hoe ziet je supplementgebruik er uit?
 
Als TS dat lekker vindt kan hij toch gewoon dat ''cement'' ontbijt nemen? Persoonlijk vind ik dat juist erg lekker ipv zo'n waterige slobbershake. :)

@Luukzorika hoe ziet je supplementgebruik er uit?
Op dit moment 3 verschillende soorten vitamine's, creatine, omega, en zink.
 
150 gram kipfilet bevat echt geen 236 kcal
Kip over T algemeen bevat maar 110 kcal per 100 gr.

Verder ziet T er redelijk uit. Gewoon proberen dus.
Ik heb mijn voedingsschema aangepast ivm dat ik dacht dat ik het mezelf met dit schema makkelijker zou kunnen maken.

Enige input over m'n nieuwe schema zou me weer vooruit helpen.

@ Andere vraag; Ik ben ook gelijk even bezig met een schema voor het cutten. Moeten de eiwitten en vetten gelijk blijven als die ik bij m'n bulk schema heb?
Dan zat ik te denken om de 1000 kcal uit m'n vetten te halen totdat ik 80 vetten overhoud, de rest wil ik uit de koolhydraten halen. Jullie meningen hierover?

Voedingsschema definiefffffffff.jpg
 
Back
Naar boven