Hoi,
Ik ga nu al een half jaar naar de gym om er met gewichten te werken maar ook om aan cardio te doen.
De bedoeling is vooral om vet kwijt te raken, dit zit enkel hardnekkig
rond de buik en heupen.
(1m80 73kg)
Nu merk ik dat ik qua spieropbouw al heel wat vooruitgang gemaakt heb maar dat buikje blijft steeds even groot, daarom heb ik mij wat verdiept in voeding en het wijselijk besluit genomen om een voedingsschema op te stellen.
Ik heb hier al een en ander over voedingsschema's en cutten gelezen en ik heb geprobeerd om zelf iets in mekaar te steken maar ik ben er niet erg zeker van dus had ik graag jullie mening gehoord.
Normale schooldag :
6.30u: Brinta/havermout/Bambix 50g + 1 kiwi
10.00u: Bruine boterham met kippenwit/varkensgebraad
12.30u:4 boterhammen met kippenwit/varkensgebraad/tonijn/zalm
15.00u: Appel + 30g whey met water
17.30u: Klassiek avondmaal: aardappelen/rijst, vlees (biefstuk,varkenshaas,..), groenten (bloemkool,savooi,spinazie,..)
20.00u: Training (cardio en mits voldoende tijd ook krachttraining)
nadien 50g Whey shake met fruit (banaan,mango) en halfvolle melk
Totaal (+-)
Kcal: 2000 (behoefte in rust 1980kcal)
Koolhydraten: 196.4
Eiwitten: 178.2
Ik heb het gevoel dat ik te veel koolhydraten heb maar ik weet niet hoe ik deze nog verder naar beneden kan krijgen. En dat ik nog iets nodig heb voor na de training, voor het slapengaan maar ik weet niet goed wat, suggesties?
Alvast bedankt!
Mvg
Ik ga nu al een half jaar naar de gym om er met gewichten te werken maar ook om aan cardio te doen.
De bedoeling is vooral om vet kwijt te raken, dit zit enkel hardnekkig
rond de buik en heupen. (1m80 73kg)
Nu merk ik dat ik qua spieropbouw al heel wat vooruitgang gemaakt heb maar dat buikje blijft steeds even groot, daarom heb ik mij wat verdiept in voeding en het wijselijk besluit genomen om een voedingsschema op te stellen.
Ik heb hier al een en ander over voedingsschema's en cutten gelezen en ik heb geprobeerd om zelf iets in mekaar te steken maar ik ben er niet erg zeker van dus had ik graag jullie mening gehoord.
Normale schooldag :
6.30u: Brinta/havermout/Bambix 50g + 1 kiwi
10.00u: Bruine boterham met kippenwit/varkensgebraad
12.30u:4 boterhammen met kippenwit/varkensgebraad/tonijn/zalm
15.00u: Appel + 30g whey met water
17.30u: Klassiek avondmaal: aardappelen/rijst, vlees (biefstuk,varkenshaas,..), groenten (bloemkool,savooi,spinazie,..)
20.00u: Training (cardio en mits voldoende tijd ook krachttraining)
nadien 50g Whey shake met fruit (banaan,mango) en halfvolle melk
Totaal (+-)
Kcal: 2000 (behoefte in rust 1980kcal)
Koolhydraten: 196.4
Eiwitten: 178.2
Ik heb het gevoel dat ik te veel koolhydraten heb maar ik weet niet hoe ik deze nog verder naar beneden kan krijgen. En dat ik nog iets nodig heb voor na de training, voor het slapengaan maar ik weet niet goed wat, suggesties?
Alvast bedankt!
Mvg

ben in de war