XXL Nutrition

Voedingsschema check

Badhorsie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
73kg
Hoi,
Ik ga nu al een half jaar naar de gym om er met gewichten te werken maar ook om aan cardio te doen.
De bedoeling is vooral om vet kwijt te raken, dit zit enkel hardnekkig :D rond de buik en heupen.
(1m80 73kg)

Nu merk ik dat ik qua spieropbouw al heel wat vooruitgang gemaakt heb maar dat buikje blijft steeds even groot, daarom heb ik mij wat verdiept in voeding en het wijselijk besluit genomen om een voedingsschema op te stellen.
Ik heb hier al een en ander over voedingsschema's en cutten gelezen en ik heb geprobeerd om zelf iets in mekaar te steken maar ik ben er niet erg zeker van dus had ik graag jullie mening gehoord.

Normale schooldag :
6.30u: Brinta/havermout/Bambix 50g + 1 kiwi
10.00u: Bruine boterham met kippenwit/varkensgebraad
12.30u:4 boterhammen met kippenwit/varkensgebraad/tonijn/zalm
15.00u: Appel + 30g whey met water
17.30u: Klassiek avondmaal: aardappelen/rijst, vlees (biefstuk,varkenshaas,..), groenten (bloemkool,savooi,spinazie,..)
20.00u: Training (cardio en mits voldoende tijd ook krachttraining)
nadien 50g Whey shake met fruit (banaan,mango) en halfvolle melk

Totaal (+-)
Kcal: 2000 (behoefte in rust 1980kcal)
Koolhydraten: 196.4
Eiwitten: 178.2

Ik heb het gevoel dat ik te veel koolhydraten heb maar ik weet niet hoe ik deze nog verder naar beneden kan krijgen. En dat ik nog iets nodig heb voor na de training, voor het slapengaan maar ik weet niet goed wat, suggesties?

Alvast bedankt!
Mvg ;)

normale schooldag :
6.30u: Brinta/havermout/bambix 50g + 50 gram whey isolaat
10.00u: 2 volkoren rijstwafels + 100 gr kipfilet/runderrookvlees/rosbief/zalm/tonijn
12.30u:2 boterhammen met 100 gr kipfilet/runderrookvlees/rosbief/zalm/tonijn
15.00u: Appel + 50g whey met water
17.30u: Klassiek avondmaal: 200 gram aardappelen/rijst of 50 gram pasta of rijst, 150 gram vlees (biefstuk,kipfilet,vis,..), groenten (bloemkool,savooi,spinazie,..)
20.00u: Training (cardio en mits voldoende tijd ook krachttraining)
nadien 50g whey shake met fruit (banaan,mango) en 25 gram havermout met water

en ik zou voor het slapen nog een langzame eiwitbron nemen zoals bijv een bak magere kwark of een pm shake (casseine)

Zo moet je wel afvallen ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven