MuscleMeat

voedingsschema gevraagd aub

oechiewalli

Novice
Waardering
0
Ben nieuw hier op dit forum en ben sinds kort terug begonnen met bodybuilding, want merk ook dat ik te ongezond leef en wil daar terug verandering in brengen. Zelf heb ik al het een ander opgezocht maar heb nog niet gevonden aan hoeveel koolhydraten,vetten,eiwitten,calorien enz. ik moet zitten per dag. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om een goed schema met de nodige voedingsupplementen op te stellen, zou dit ten zeerste op prijs stellen :D heb ook onlangs Perfect Creatine Monohydrate gekocht en Perfect Whey Protein, zijn dit redelijk goeie bekende producten ? Tzou handig zen als ik wa advies zou krijgen enz i.v.m de juiste voedingkeuze en aantal enz.
gegevens:

19 jaar
80kg
180cm

merci :cool:

eet schema om te groeien

wie wil mij helpen wil graag een voedings schema om te groeien heb hier in het begin een stomme start gemaakt maar ben nu echt fanatik mee bezig aan het zoeken en aan het lezen en aan het trainen en het eten, ik doe echt mijn best echt wel maar wie kan en wie wil me verder helpen weet niet hoe veel ik moet eten en wat ik moet eten en hoeveel ik moet eten weeg 79 kilo redelijk gespiert niet vet op een klein buikje na ben 1,76 29 jaar heb aleeen s,morgens creatiene 5 gram op nugtere maag met sap verder probeer ik rond de2 uur wat te ete'n en het avond eten dan heb verder 2 keer per dag vitarrgo gold protein carbodrate shake probeer ook alles op te schrijfen wat ik eet en dat op internet op zoek hoeveel kcal het samen maar weet niet hoeveel ik moet hebben om echt te groeien train zo hard en zwaar ik kan 3 in de week ma borst/triescheb woe rug/schouders vrijdag biesebs benen verder elke trainin buik wil en ga echt verder met trainen en eten echt met alles maar wie kan en wil me in de goede richting sturen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heum mss kunde gij een nieuw topic starten alst kan.. :)

oechiewalie waar moet ik dat doen dan en hoe

Terug
Naar boven