AndroidHealthClinic

Voedingsschema k33s

k33s

Novice
Waardering
0
Hallo,

Snuf hier al een aantal weken wat rond, het lezen van Big T's en Centaur posts oa maar voornamelijk voor een goed voedingsschema op te stellen. En vandaar ook mijn topic :)

Hier onder mijn week sporten inbeeld:

Maandag

45-60min kracht training + 30min cardio

Dinsdag

Voetbal trainen 90min

Woensdag

45-60min kracht training + 30min cardio

Donderdag

60min spinning

Vrijdag

Voetbal trainen 90min

Zaterdag

Rust

Zondag

Voetbalwedstrijd

Mijn doel is cutten. Ik wil simpel weg van mijn buikje af, atm een taille van 89cm.
Verdere stats: 25 jaar, 184cm, 86.2kg, vet 16-17%
Overdag zit ik achter de pc te werken, dus dan weinig lichaamsbeweging.

Note:
Na voetbaltraining/wedstrijd neem ik dextro energie of AA drink.
In het weekend ben ik bij mijn ouders ivm voetbal, en dan vervalt grotendeels dit eetschema.
Dan komt gewoon de hollandse keuken op tafel.
Zondags kan er wel eens een pizza oid voorbij komen, maar dat is meer uitzondering dan regel.
Kipfilet op het brood heb ik nog geen waardes bij want de kipfilet van de lidl heeft zoveel plakjes
tov het totale gewicht dat heb ik nog niet berekend.

Hoop dat jullie mij tips kunnen geven mbt mijn schema.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Blijkbaar heb je er overheen gelezen dat fruit als laatste maaltijd niet wordt aangeraden ;)
Verder eet je erg vaak brood op een dag...
Lees nog eens rustig rond en kijk naar andere voedingsschema's, om inspiratie op te doen...

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar heb je er overheen gelezen dat fruit als laatste maaltijd niet wordt aangeraden ;)
Verder eet je erg vaak brood op een dag...
Lees nog eens rustig rond en kijk naar andere voedingsschema's, om inspiratie op te doen...

Blijkbaar :) zal hem eerder op de dag zetten. Thx

Ik heb wel gezien dat er veel in de middag rijst met kip en roerbak groentes nemen.
Zoals ik uit deze post https://forum.bodybuilding.nl/topics/hoe-je-begint-aan-het-maken-van-een-goed-voedingsschema.68557/ gelezen heb. Maar dan kom ik op een te hoog kcal.
Verder zit ik met de waardes toch wel redelijk goed?

Owja wat is aan te raden na voetbaltraining? Dan heb ik echt honger in tegenstelling met krachtraining/spinning. Gewoon 450gram kwark?

Laatst bewerkt:
Met brood is er niks mis mee

• Topic Starter Topic Starter
Schopje.

Heb mijn eetschema klein beetje gepast.

En heb er ook nog een 2de schema bij gedaan. In Alternatief.xls is het grote verschil de kwark op de einde van de dag.

In het normale schema eet ik een 450g kwark van super de boer met een perzik smaak, maar daar zit nog al wat kcal in.

1)Wat kan ik nog meer door mijn naturel kwark doen? want gewoon vind ik het niet te happen. Met een sinaasappel wel, maar mag geen fruit op het einde van de dag nemen dus :)
2)Wat is aan te raden na voetbaltraining? Dan heb ik echt honger in tegenstelling met krachtraining/spinning. Gewoon 450gram kwark?

Bijlagen

Terug
Naar boven