AndroidHealthClinic

voedingsschema : kritiek graag

fx0

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
77kg
Hey,

bij deze mijn (eerste) voedingsschema, waar ik heel graag tips of bemerkingen op had :) De bedoeling is om te cutten met uiteraard zoveel mogelijk behoud van spieren.

Stats:

1.79m / 84kg / 20% BF

Training:

* 3-4 / week 2u KT dan cardio ( dat zou beter zijn blijkbaar )
* op rustdagen +- 2u indoor muurklimmen

Waar "??" staat had ik graag nog iets bijgevoegd van ongeveer 230 Kcal , maar ik weet niet direct wat :P Hierbij het schema en alle opmerkingen zijn welkom!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een niet onaardig schema lijkt mij. Verhoudingen even voor je uitgerekend en zijn 37%/52%/11%. 2u KT en daarna nog cardio lijkt mij trouwens wat veel van het goede...

Nog wel een paar opmerkingen:

- De melk voor het slapen gaan is nergens voor nodig. Neem liever na je WO een whey-shake die direct goed is voor spierbehoud en een goede bron van eiwitten
- 2 bananen per dag is wel erg veel. De meningen verschillen hierover (de één vindt het teveel simpele koolhydraten en de ander vindt juist de gunstige werking van het potasium op de schildklier belangrijk) maar de banaan 's ochtends lijkt me sowieso niet noodzakelijk.
- Je eet nou per dag maar 2x 50g groente. Twee happen en dat is weg, dus ik zou daar iets meer nemen. Gezond en levert weinig kwalijke voedingsstoffen op.

Succes er in ieder geval mee!

2 bananen is prima :)
3 kan ook :) zolang je het maar voor 6 uur savonds doet

Wat gebeurt er na 6 uur savonds dan?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties :) Dan laat ik de melk s'avonds vallen en voeg ik er wat meer groenten bij, maar die banaan zal nog wat afwegen worden. Ik heb nogal snel honger namelijk :p Die 2u WO zijn overigens KT+cardio tesamen, soms wat meer van het een maar ongeveer 2u tesamen.

Over die whey-shake: ik heb geen enkele ervaring met dat soort dingen, dus is die nodig en maakt die veel verschil?

ik zou bij WAAR? noten nemen

Persoonlijk had ik iets minder KH genomen en iets meer vetten.

2 bananen is prima :)
3 kan ook :) zolang je het maar voor 6 uur savonds doet

Idd dat is de hoofdbodybuildregel, als je alles maar voor 6uur op eet dan wordt het automatisch omgezet naar spierweefsel. Guidson heeft heel veel verstand van spieren! ;)

Laatst bewerkt:
Idd dat is de hoofdbodybuildregel, als je alles maar voor 6uur op eet dan wordt het automatisch omgezet naar spierweefsel. Guidson heeft heel veel verstand van spieren!

whaha!!!guidson`s road to eternal buffness 2 of 3 bananen!!!alst maar voor 6 uur is!!!

Terug
Naar boven