XXL Nutrition

voedingsschema om aan te komen

jochn

Novice
Waardering
0
hey,ik ben van nature mager en zou nu graag is met een vast voedingsschema beginnen om wat dikker te worden.Kunnen jullie mss een schema opstellen die goed zou zijn voor mij want zelf ken ik er niets van?Ik ben 1.75 en weeg 50kg.Ik eet zowat evenveel als een ander juist 's morgens niet maar dat wil ik nu wel gaan doen, want ik blijf maar niet bijkomen en kan het soms kwaad dat ik elke dag rode wijn,1 liter melk en een rauw ei('s morgens) drink ?moet ik bij het ei alleen de dooier erin opdrinken of alles?En wat mag ik dan liever niet eten of van wat zou ik weer kunnen vermageren?

Laatst bewerkt:
lees eens hier wat rond ,dan moet het wel goedkomen en een jongen van 18 die elke dag wijn drinkt? beetje vreemd vind ik het.

probeer gewoon eens na te gaan wat je eet per dag, schrijf het op en zoek de voedingwaarde erbij

als je dat weet kan je kijken waar je te kort komt. als je een redelijk schema hebt kan je dat hier posten en dan kunnen we je tips geven.

je moet het zo zien een schema is te persoonlijk om voor iedereen gelijk te zijn

ontbijt = belangrijk

rauw ei = overrated

iedere dag een glas rode wijn = niks mis mee.

50 kg @ 1,75 = skinny as helllll

• Topic Starter Topic Starter
wat ik eet per dag zijn eieren,1.5 Liter melk,cheeseburger,pizza,macaroni,warm eten maar wat is het beste voor smorgens smiddags en savonds ? Ik heb 2800 kcal nodig maar weet niet hoeveel kcal sommige recepten zijn ...

Laatst bewerkt:
ben je soms italiaan ?

Terug
Naar boven