XXL Nutrition

voedingsschema om droger te komen

bolle1990

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Vetpercentage
16%
hoi ik heb een schema gemaakt en nu zou ik jullie raad willen wat ik kan aanpassen of eventueel of het goed is, ik ben 22 jaar weeg 84 kilo meet 1m76 en kheb 16% vet. ik train 4a 5 keer in de week waaronder elke keer 20-30minuten cardio.
Graag jullie reactie's dank jullie voor de raad grtz
bijlage vind je een exel bestandje met de nodige informatie:)

Bijlagen

Misschien hier of op de sheet je caloriebehoefte vermelden. (Ik ga uit van +-2650 id cut).

Het valt me direct op dat je "bang" bent voor vetten... Don't! Je hebt dit even hard nodig als eiwitten.
Ik zou in u geval ergens tussen de 180-220 eiwitten gaan zitten, daarnaast een 90-100g vet en de rest van je caloriebehoefte kan je vrij kiezen. Vergeet gewoon niet dat extra eiwit weinig meerwaarde zal hebben. Neem bij voorkeur meer (complexe) koolhydraten zoals rijst, pasta, ... voor energie.

• Topic Starter Topic Starter
hey eerst en vooral dank je om te reageren, ik dacht dat ik toch aan men minimum van 40 gr eiwit moet zitten per maatijd (hebben ze me toch gezegd gebaseerd op mijn gewicht).oke ik zal er dan wat meer vetten bij nemen zoals noten,... pasta's en rijst moest ik echt mijden hadden ze gezegd om sneller droog te komen mvg

Geen probleem!

In grote lijnen kan je zeggen,
Calorie overschot = bijkomen
Calorie tekort = afvallen
Dit los van wat en wanneer je eet.

Geloof niet altijd direct wat 'ze' zeggen maar lees je eerst in over desbetreffend onderwerp, stickys zijn hierbij handig hulpmateriaal.

Terug
Naar boven