AndroidHealthClinic

Voedingsschema & supplementen.

Tim Kavak95

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
58kg
Dus, ik train nu al bijna een jaar en ik kom van het typische smalle lichaam van een 16 jarige.
Ik heb al verschillende supplementen genomen zoals 'Turbo mass gainer' van Performance, de Mutant Mass Gainer, Whey Perfection van b&f, creatine monohydraat uit Amerika, Crea Charge van Performance. Ben in totaal over 150 euro kwijt en deze supplementen hebben weinig resultaat gegeven.
Mijn voeding is niet zoals het moet zijn maar ik probeer altijd voldoende proteine binnen te krijgen. Borstomtrek is ongeveer 93, buik ongeveer 70, arm omtrek rond de 25.
Lichaamsgewicht varieert tussen 57kg en 58kg, lengte 174 cm (zou nog 5cm kunne groeien volgens dokter).
Stats: Benchpress: 60kg - 6x (na 2 sets van 55 & 57,5)
Squat : 50kg (doe ik niet vaak)
Deadlift : 55kg (uiterste niet getest, zou wel meer kunne)
[Dumbbell curl 13kg per hand; overhead extension 22kg;....]
Voedingsschema: Heb momenteel nog steeds een beugel wat het moeilijk maakt om te eten. Deze gaat er tegen kerst af dus kan ik aan een deftig voedingsschema beginnen, ik heb dit in gedachte :
Ochtend : een kom musli en een banaan (+ evt. boterham)
Pauze 10u : 100 gram kipfilet (een pakje uit de winkel dus) en een shake (lean gain van b&f of whey perfection van b&f, jullie die me tips moeten geven)
Middagpauze 12u : 4-5 boterhammen met kipfilet/hesp/...(vlees alsinds)/ een belegd broodje/ pasta met tonijn of hesp en kaas.
Pauze 15u : musli reep (1 of 2) en 100 gram kipfilet.
16u10 : Boterhammen met nuttela + een koek :D
18u15 : Training, ik zou graag iets willen innemen voor mijn training dat energie geeft, zoals een pre-workout, maar niet zo extreem. Iemand een idee ?
19u30 : einde training = dextrose tabletje + lean gain/whey perfection shake (iets meer (1/3 schepje extra)dan de gevraagde hoeveelheid)