MuscleMeat

Voedingsschema voor bouwvakker

FritzC6

Novice
Waardering
0
'avond

ik werk in de bouw als electricien en ik doe regelmatig dagen van 11- 14h
ik zoek iets dat makkelijk prepareerbaar is of iets in blik ofzo voor overdag meer te eten

nu doe ik 10 boterhammen+3 granenkoeken per dag minstens en als het kan ga ik broodje gezond halen ( smoskes ) , ook frituurhapjes zoals sate's en kroketten indien mogelijk maar dat is niet veel

savonds wat de pot schaft en nog 2 stukken fruit , melk en whey shake

ik kom niks bij omdat naar mijn gevoel veel te weinig eet overdag
ik heb ook microgolf bij

ideetjes voor extraatjes tijdens de dag?

ik eet nu extra veel savonds maar dit is wel belastend voor men maag

22jaar
1m80
73kilo

mvg

Als je een microgolf ter beschikking hebt zijn de mogelijkheden toch eindeloos? Iig kun je ook makkelijk wat extra (volle) melk/chocomelk drinken voor wat extra kcals!

microgolf.... :roflol: nog nooit van gehoord

heteluchtoven macb :p i think :D

• Topic Starter Topic Starter
spaghetti, soep zal geen probleem zijn , mm kipfilet in micro, zal wel vrij droog zijn :)

thx

• Topic Starter Topic Starter
rijst pasta blijkbaar ook

nog 1 vraagje , welke hoeveelheden eten jullie gemiddeld

Microgolf
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Een microgolf is elektromagnetische straling met een golflengte langer dan die van infrarood licht en korter dan die van radiogolven.

Microgolven hebben golflengte van 30 cm (bij een frequentie van 1 GHz) tot 1 mm (bij een frequentie van 300 GHz). De grenzen tussen diep infrarood licht, microgolven, en radiogolven zijn echter niet duidelijk gedefinieerd.

Het bestaan van elektromagnetische golven, waarvan microgolven een deel uitmaken, werd door James Maxwell in 1864 voorspeld door toepassing van de Wetten van Maxwell. In 1888 was Heinrich Hertz de eerste die het bestaan van elektromagnetische golven demonstreerde door het bouwen van een apparaat dat radiogolven produceerde.

[bewerk] Toepassingen

* Microgolven worden door kunstmanen gebruikt voor communicatie, doordat het gemakkelijk door de atmosfeer van de aarde beweegt.
* Radar maakt gebruikt van microgolven, naast radiogolven.
* Wireless LAN zoals Bluetooth maakt gebruik van microgolven.
* Maser is bijna hetzelfde als een laser, maar in plaats van zichtbaar licht worden microgolven gebruikt.
* In het onderzoek naar kernfusie worden microgolven gebruikt voor het verhitten van het plasma en het drijven van stroom in het plasma. Ook het stabiliseren van plasma door middel van microgolven wordt van essentieel belang geacht voor de toekomstige kernfusie reactor (zie ook bij gyrotron).
* Microgolven kunnen ook gebruikt worden voor het transporteren van energie.

"microgolfoven magnetron"

Had dan ook microgolf OVEN gezegd...!!

ik kook savonds 2 porties in een keer
zo heb ik smiddags een koude pasta maaltijd
ben ook soms 12 uuur weg per dag

Terug
Naar boven