MuscleMeat

Voedingsschema voor maandag en woensdag

FitnessPaul

JULLIE HELD
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
29
Hallo allen,

Jullie zullen wel denken van, maandag en woensdag maar wat dan de rest van de week? Nou ikben gewoon rustig bezig met het opbouwen van een voedingsschema voor in de cut. Als ik weet dat deze dagen goed zijn heb ik een goeie basis voor de rest van de dagen. Ik ben 193cm en weeg 99kg. Mijn vetpercentage weet ik niet maar dat zal wel rond de 20% zitten ben ik bang. Voor het uitrekenen van me kcal per dag heb ik het programma eetmeter gebruikt. Ik weet dat er al 2 grote fouten inzitten namelijk GEEN groente en GEEN kwark. Dit is omdat ik groente echt niet wegkrijg(vind alleen boerenkool met aardappelen en veel appelmoes lekker, maar dat zal niet de bedoeling zijn in de cut:). Kan evt wel nog wat in blender fl*kkeren:) De dingen in het ROOD zijn niet meegenomen in de berekeningen.

6:20
ISS Research Super Vitamin pak
2 sneden bruin volkoren brood met tonijn naturel
32gram havermout
2 theelepels suiker
1 pakje appel evergreen
2 capsules visolie (500 mg per stuk)
300ml magere melk

9:30
4 sneden bruin volkoren brood (2 plakjes kipfilet)

12:15
2 sneden bruin volkoren brood met 1 plakje kipfilet
150gram zilvervliesrijst
150 gram kipfilet
1 appel

14:00
1 appel
1 bord magere yoghurt(ong 200ml)
2 rijstewafels
1 handje amandelen

15:15
25gram whey met 150ml water

15:50
2 tabletten BCAA

16:00
Krachtraining (tot 17:15 ong)

17:15
2 tabletten BCAA
25gram whey met 150ml water

18:15
2 kopjes citroenthee met suiker en melk
150gram zilvervliesrijst
150gram kipfilet
175gram Biefstuk rund bereid

20:30
1 bord magere yoghurt(ong 200ml)
2 kopjes citroenthee met suiker
1 handje amandelen
2 capsules visolie (500 mg per stuk)

22:00
SLAPEN

DRINK GEDURENDE DE HELE DAG RUIM 2 LITER WATER

Hier een overzicht van alles gemaakt met eetmeter:

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Niemand die me tips kan/wil geven

Heej
Als ik jou was had ik een paar dingen weggelaten onder andere de suikers die je s'morgens gebruikt maar ook de suikers in de thee en onderandere de appelmoes. Verder zou ik geen bcaa gebruiken maar dat moet je zelf weten daarnaast zou ik toch wat meer groentes gaan eten verders ziet het er wel aardig uit.

• Topic Starter Topic Starter
BCAA gebruik ik omdat dat word aangeraden in de THREAD http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/perfecte-voeding-voor-na-training-35652/.
Suikers in de thee ben ik al rustig aan aan het afbouwen, vanaf volgende week helemaal geen suiker meer in me thee. Ook zal ik proberen de suikers bij me havermout/brinta weg te halen maar betwijfel of ik het dan nog weg krijg:)

In ieder geval bedankt voor je reactie:)

Terug
Naar boven