XXL Nutrition

Voedingsschema voor spierbehoud

Barry1337

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Binnen 2 weken beginnen mijn examens en ik zou willen vragen of jullie eens een kijkje zouden willen nemen naar mijn schema. Ik ga ook m'n creatine cycle terug beginnen voor maximaal spierbehoud (of eventueel groei :) ).

Stats:

Geslacht : Man
Leeftijd : 21
Lengte: 1m67
Gewicht : 63 kilo (ja, lean body mass bijkomen is m'n doel dus)

Ik weet dat ik vrij laag zit op kcal, maar examens = heel de dag achter bureau zitten, ik ga wel dagelijks een uurtje sporten maar daar blijft het dan bij :)

Dank bij voorbaat!

Bijlagen

Wat zal jij lekker ruften tijdens je training lol

OT:
-neem je je havermout met water? zo nee missen daar nog voedingswaarde van de melk
-ik vind je kcal erg weinig.. dit is leuk als je aan het cutten bent, maar zoals je al zegt wil je aankomen. Voeg er dus een extra maaltijd aan toe.. kan makkelijk. Zeker ook met het oog op je examens wil je dat je lekker in je vel daar zit en niet met een hongergevoel.
-eiwitten kunnen naar mijn mening nog wel wat omhoog

• Topic Starter Topic Starter
-> Wat zal jij lekker ruften tijdens je training lol

Dat valt goed mee hoor :)

-> neem je je havermout met water? zo nee missen daar nog voedingswaarde van de melk

Jep met water en kaneel. Vind het met melk te zoet...

-> ik vind je kcal erg weinig.. dit is leuk als je aan het cutten bent, maar zoals je al zegt wil je aankomen. Voeg er dus een extra maaltijd aan toe.. kan makkelijk. Zeker ook met het oog op je examens wil je dat je lekker in je vel daar zit en niet met een hongergevoel.

Ja voor examens zijn koolhydraten en af en toe vis (omega 3-9) nodig, maar daar kom ik wel mee toe denk ik.

->eiwitten kunnen naar mijn mening nog wel wat omhoog

2gr per kg lichaamsgewicht leek me wel ok.....

Waar gaat dit over, je blift een uur per dag sporten en gaat dik onder je behoefte eten.. Wat is je doel? Nog minder wegen of aankomen.. maak een keuze..

Terug
Naar boven